The last night..


                               293517-146

                                         Passande bild i dessa Rosa-Bandet tider. Think Pink ! ♥



Mm.
Lika sorgligt som det är sagt.. Detta blir min sista natt i Min sköna säng på över 2 hela veckor!.. Hur ska jag stå ut?
Jag tror nog jag har svaret på det.. Theodor är svaret.. Theodor, min underbara lilla 6-månaders systerson som är världens bästa lyckopiller kommer få mig att stå ut!..  Imorgon lämnar han Stockholm för att resa ner till oss i Kalmar tillsammans med sin mamma & pappa.. Detta blir hans..4:e besök hos oss!... Näe de är inte lätt när han bor så långt ifrån, men dessto roligare när man träffas och lite kul att ha något/någon att längta efter!..

I morgon är det då den sista skoldagen innan det efterlängtade  H Ö S T L O V E T.  Så otroligt sköönt!!

Skolan har varit så jäkla tuff
och stressig den senaste tiden, jag har liksom knappt hunnit tänka efter var jag står, vad som händer eller hur jag mår . Åh sova ut  var det också ett bra tag sedan man fick göra.....
Gaah måste ja få göra nu på lovet, inte ens lilla Theo ska få upp mig innan klockan 9, halv 10 på mornarna
- Annars biter moster honom i tårna- Grrr..  ^^.


Det som står på morgondagens schema är: Upp vid senaste kvart i sju ( like always minus tisdagar ) , åka med bussen in till stan vid tjugo i åtta ( like always minus tisdagar ).   Sedan blir det ett idrottspass i skolan ( kuul med styrketräning!!.. Hoppas vi har det imon med? )  Fast frågan är ju hur pigg min kropp är imon efter idrotten idag!..
: S
Lite dumt att ha idrott två dagar i rad men men..

Sedan har vi Träslöjd i över 2 h ( snark!..) Men ska snart gå över till Syslöjden
- Göra något klädesplagg till Theo eller en kjol/klänning till mig?.. Vi får se vad min icke-existerande sömnadsgåva tar mig...Varför kunde jag inte ärva den gåvan av Mormor?...

Sen blire lunch - Bakpotatis dagen till ära. ( Brukar vara riktigt najs faktiskt!.. ) :P

 Åh sist men inte minst avslutar vi den sista fredagen innan lovet med ett Engelskaprov.! Jipphoo-
 Then I'm,
 Free like a bird!..
 ( Fråga mig inte varför ja skrev på Eng. men tyckte de lät bättre än på svenska!..Jag är lite Svengilsk av mig...;P )

Yesyes. Sen så drar vi iväg mot nya äventyr , Överraskningar som jag inte får prata om här!..
Men imon så ska ni få veta!... =)


           Sen till kvällen kommer då älskade systeryster med  lilla familjen.. En månad sen sist..Exakt..
          Tyvärr lyckas dom alltid komma när jag har lite PMS-besvär...^ - ^


 På Lördag fyller mina ÄLSKADE FAVVOTVILLINGAR 15 år och jag 15 och ett halvt!  =)


Ikväll tittas det på "Du är vad du äter" och kanske något annat.. Jag ska gå en promenix och käka middag.
Liite Eng-plugg ska de nog hinnas med också..? Åh inslagning av presenter....

 
            Har ni några planer för helgen / Höstlovet?  Ska ni resa någon stans, bara slappa?!  
                                                     Tell me!!   = D 

  
                                      Kramkram/ Josse : )

 Åh idag så registrerade jag mig på blogtoplist.se. Åh helt plötsligt funkar verktygsfältet här uppe igen ( inga samband ja vet men det är det som har hänt på datorfronten idag) , min dator som har skött sig oväntat bra den senaste tiden, lika förvånad varje minut som går ungefär!.... Inga blinkningar, inget slocknande.
Viruset kanske  har gett upp, kanske bara ligger och vilar?
 
         Den som lever få se!...   

                                                            Be happy, Everythings gonna be okay!.. =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se