AIDOL

Näe nu tar jag en PAUS i Pluggandet ( eller pluggandet och pluggandet ) har faktiskt ( tyvärr ) inte känt mig så effektiv.. Hade ju bestämt mej för att verkligen plugga så de rök när ja kom hem från skolan idag.. Men så fort ja la mej i sängen o började läsa i So:boken kände jag hur fruktansvärt trött jag var, kändes verkligen som att jag hade grus i ögonen så jag SOMNADE, Åh sov i nästan 40 min... Ujujuj det var skönt men kanske inte bästa dagen att somna på... Brukar ju liksom aldrig somna på dagarna!... Aja var väl välbehövligt antar jag!... Skolan tar på krafterna.. Ujujuj... Näe nu får de bli en timmes IDOl för min del!.. Åh sedan Top Model... Pluggande i Pauserna, de låter väl bra!

Like I said before....
MAN MÅSTE FÅ HA ETT LIV UTANFÖR SKOLAN & VAD GÖR DET OM JAG INTE FÅR VG ELLER MVG PÅ DETTA PROV, GÅR VÄRLDEN UNDER, KOMMER JAG INTE KOMMA IN PÅ DEN LINJEN JAG VILL PÅ GYMNASIET, KOMMER JAG INTE FÅ ETT RIKTIGT JOBB UTAN SLUTA SOM EN MEDELMÅTTA , VANLIG SVENSSON, KOMMER MITT LIV SUGA, KOMMER JAG INTE HITTA KÄRLEKEN FÖR ATT DETTA PROV INTE GÅR SUPER!?.... Nae jag tror inte att du tror det heller!?.....



                                                                   
image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se