Ännu en fredag.

Hej allihopa!.. Så äntligen var det fredag, igen!.. Lika skönt som alltid även fast den här veckan har gått ganska så fort, lite roliga avbrott i vardagen gör ju att veckan går så mycket fortare!

Sitter här på helspänn måste ja bara börja med att säga, den här datorn håller verkligen på att ge med sej ( dö för att enklare förså vad jag menar!..) Den är gammal stackaren.. Blinkar o har sej, blir svart så ja måste starta om den gång på gång o för typ en timme sedan blev ja riktigt orolig när brossan skulle sätta sej här o de kom upp värsta rutan om att datorn behövdes typ istalleras om eller något, fick smått panik o hann säga till mamma o pappa att vi lika gärna kunde slänga den nu, att ja önskade mej en ny laptop i julklapp, att ja bara hade väntat på de här osv

Men som ni kanske kan förstå så fixa ja den på nått sätt. fråga mej inte hur men i mitt undermedvetna i är ja ganska så teknisk, faktiskt ^^.   Så nu har den vart "tänd" ett tag o ja har skyndat mej med att "höststäda" datorn lite, kan alltid behövas gör kanske någon skillnad, den är ju faktiskt ganska full med skibilder o låtar ja aldrig lyssnar på osv!..

Aja nog pratat om det, nu ska ja ju passa på att "njuta" av den här datorn så längde den funkar någorlunda.. Håll ut ett tag till baby!....


Så till dom "roliga avbrotten i veckan" kanske?     I tisdags var ja på stan med Saraplutten. Mkt trevligt , köpte endast en flaska saltvattenspray till håret o lite mat på donken.. Åkte hem med mor min!...

En bra dag i skolan..I think, hela veckan har varit ganska så kul faktiskt!....

Så Onsdan då, klockan 4 hade  ja ju bokat tid på make-up store  sminklektion. Så åkte in efter skolan, med sara o vid 4 följde hon med in, klappa sminkarens lilla söta Chicaua o lämna mej.. Sminklektionen var väldigt kul o ja fick många bra tips osv, kännde lite lyxigt att bli sminkad av ett proffs såklart!!.. : )

Sedan efter typ 45 min fick ja välja ut smink till priset på 495 kr då. Valde en foundation, ASBRA, Puder o ögonskugga, fick även med sminksvampar!.. Good shit!! Älskar det!.. Jodå lite skillnad var dt nog på mej ändå!..^^

image24image25

Åkte hem med mommsi...  Sen så var ja hemma ett tag, skrev uppsatsen "Därför fick jag mitt namn" som ja skjutit upp lite på men när ja väl börja skriva hade ja skrivit två välformulerade sidot på typ 10 min!.. :)

Sen så vid 6-tiden åkte vi till farmor o farfar i Mönsterås, farmor fyllde nämligen 83 år!.. Tur att jag var så fint sminkad då!... ^^ Så hälsade på släkten, fika o titta på Idol där.. Åkte hem ungefär vid 9. Hann se ungefär halva första avsnittet av Svenska top model!... På tal om Top Model. Final i Amerikanska i tisdags ju.. Jaslene som vann, tyckte att Natascha eller Renée skulle vinna lugnt , men men kommer gå bra för dom med om inte bättre!..^^


Blivit lite lite sömn den här veckan dock.. *suck* är grymt trött hela dagarna, men står ut, kämpar på med ett leende på läpparna! :)

Ska verkligen soova ut den här helgen!... Grryymt skönt!.. Riktigt höstruskväder ute, blååser o regnar.. burr..

Var på mammsens o pappsens jobb både igår o ida efter skolan.. Igår satt ja mest vid datorn (skolka från pianot) o ida så städade ja ju där o det ska  bli en vana!.. Kommer få 500 kr extra varje månad, inte helt fel!.. Lugnt värt besväret!.. :))

Nähä nu så ska ja bara ladda upp några bilder till på bilddagboken sedan så tänkte jag ta av mej dagens utstyrsel o ta på mej gosepyamasen, lägga mej under mitt varma täcke och sätta på en film som ja köpe på Maxi igår ( var 2 för 99! ) Köpte 10 things I hate about you ( typsik tjejfilm, hade aldrig sett hela förrän igårkväll då. Åh så köpte jag den vackra The Blue Lagoon eller vad den nu heter, har sett en snutt av den för några år sen hos madde, i deras gamla lägenhet var det tom!.. ) Så den blir det nog!:. Trevligt trevligt..

Ha nu en jätteskön helg, Berätta gärna vad du ska hitta på.. Jag kommer uppdatera mej under helgen, Håll utkik!
         

           Juste käka tacos o en maaassa guacamole nyss ( vid 6 ^^) Delicious och mätt som en plätt blir man *pust*

                              Kram&Puss Josse!  <3






                 image58
Jag proffssminkad ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se