En da på stan med sis&mor&theo & en kväll på bio med sis&chris

Gomörron ( okej stämmer inte riktigt!...) God tidig eftermiddag säger jag istället!..(kl är tio i 1 ) Steg faktiskt upp vid 9 i morse, liite senare än igår but still... Gos&Mys med Theo i morse med.. GOSUNGEN, han låg o suttade på min näsa o pussade mej så ja blev alldeles blöt..^^.

Än så länge har det inte hänt så mkt denna dag.. käkat frulle, fotat theo, matat theo ( jag matade honom för första gången. Pasta med kyckling burk & Persika+Banan purré till efterrätt stod på dagens meny!..)


image72
Hihi, Me matade Theo idag (mormor bytte bara av när ja fota!) blev kladdigare än vanligt, men vaddå det var ju faktiskt första gången!....


Igår var vi ju då på stan, ja mamma madde & Theo. Jättemys men köpte endast en mössa!
Vi käka lunch på café dream, ja o mamma delade på en tacotallrik o madde åt en fajitas..

image73

Vi på caféet , inte speciellt lika oss själva faktiskt!... I varje fall inte Theodor!...

Mer uppdatering kommer!!... Ska ut på promenix i höstsolen nu med familjen.. : )


Tillbaka vid datorn igen, ett antal kakor o en promenad senare ( gick en runda i slingan o proppade i oss hos fika hos mormor hela bunten och jag, madde & theo fick pengar.. Ingen dålig summa...Mormor är snällast på vår jord!!

<3



Mormor är inte liite snäll, fick en tusing bara sådär. Ingen födelsedag , ingen namnsdag ingenting, mormor måste tycka att jag är väldigt snäll!!...^^.


Okej backar i tiden igen.. till gårdagen rättare sagt...Med bilder..



image75

På väg mot nya äventyr, på väg till Kalmar stad...






image76

Lillebubben somnade nästan så fort motorn i bilen startade, med ett fast & tryggt grepp om mosters hand såklart


image78

Mormor & Theodor på caféet..


image79

Theodor var den som shoppade mest, eller kanske hans mormor & mamma till honom menar jag. Han fick bland annat en mysig flees overall ( bilder kommer!..) åh denna söta mössan... : )


image80

I tunneln på väg till Baronens takparkering där vår bil står för att sedan åka hemmåt..



image81
Väl framme vid ben upptäcker Madde att Theo har bajsat genom brallan.. Så de blev ombyte av blöja och kläder på parkeringen, Theo var spritt språngande naken o Madde hade bajs ända upp till armbågarna åh mammsi o madde fick värsta skrattanfallet mitt i allt ihop...


image82


Själv satt jag inne i bilen o chillade med en välsmakande daim i handen... lät mojjan o syrran sköta skitjobbet
/mohaha...



   Sedan så åkte vi hem och på kvällen blev det biotajm med syrran & Christian, mys!.

                                       image87

 Såg denna. Grymt rolig och undehålllande film!   Betyg: 8 av 10!.. : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se