happiness...

I morse när jag låg och halvsov hörde jag som vanligt allt som pågick utanför i köket... Så ringer telefonen : Utbrister : Jag är vaken ( om ifall att det var Emma, vi skulle höra av oss på morgonen angående en tripp till stan som inte blev av.. ) Men jag listade snart ut att det var min kära syster Madde som mamma pratade med.

Åh efter ett tag hade jag förstått att Madde ringt för att berätta att dom gärna ville komma ner till nästa helg!
Jag fylldes av ett lugn och en lycka i magen.. Yes!..  : ) Så var min dag räddad och förmodligen hela nästa vecka, ja för skolveckorna går ju såå mycket fortare om man har något roligt att se fram emot till helgen!.. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se