IKEA

Blev ett besök på IKEA med mammsen idag, alltid trevligt. Blev en rejäl lunch ( kycklig och lax symfoni ) med behörande efterätt ( delade på en morotskaka & en blåbärskaka ) MUMS för magen, Åh mättande!...

Tur att IKEA är stort, så man går bort lite av alla de kalorier man käkar i sej där... Mamma skulle egentligen bara kolla efter en grej men såklart blev de en hel del saker, som t.ex ljus,ljusstakar,ljushållare och ännu mera ljus, jag köpte ljus med vaniljdoft. MUMS för näsan åh själen..; )

       
image61           


Nu så ska jag borsta tänderna, kanske titta på ett oc-avsnitt!.. Berättade precis "kvällens mushistoria" för syrran på MSN o skicka bild på den till och med. Hon sa att hon hade svimmat om den kommit in hos henne o att hon tyckte att jag och mamma var coola .. HAHA skulle hon nog inte sagt om hon såg mej där ja satt o kramade benen, höll för öronen med luvan över huvudet o skrek.... ^-^ Nu efteråt känner jag mej väldigt löjlig men ja svimmar inte eller nått o ja vågade ta kort på den ( skulle Madde aldrig våga göra heller sa hon!) Så okej jag håller väl med då: Jag&Mamma ÄR coola för vi blir inte såå rädda för en liiten ynklig muuus, dagens upplevelse iaf!.. Yey Jag är cool. : D Åh imon är det söndag, ska bli lite gjort hade jag tänkt.. Som pluggande ;S , beställa foto på nätet, powerwalka lite , åh såklaaart uppdatera min blogg&bilddagbok!.. ( Blev förresten medlem på bloggtoppen idag. RÖSTA!! ^^. ) Vad mer dagen kommer ha att bjuda på återstår att se... Ha en fin natt...

SOV SÖTAST ♥ Josefine/Josse



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se