Otursdag, Why?

  Blev en runda in till staden idag efter skolan. På tal om skolan var ja bara trött o less ida, INGET gick som ja ville åh nästintill ALLT krånglade, från ja vaknade tills ikväll!.. Orkar inte ens räkna upp allt här men Gah va allt skulle jävlas med mej idag!... Började med att ja somna sent igår, sov dåligt o vaknade flera grr under natten.

Sen vaknar jag av väckarklockan åh känner mej död, somnar om o vaknar upp igen, alldels för sent!..iaf en kvart senare än vanligt!.. Så blev de stress, stress, stress... Hittade inga strumpbyxkor ( som ja bara va tvungen att ha idag!.
Sminkningen krångla, ja hann knappt käka frulle.. Hitta ingenting.. Stress,stress,stress.. Men ja hann iaf med bussen!

Ingen karin steg på bussen ida så ja förberädde mej för att tillbringa bussresan in till stan själv, med min halvkassa mp3 med endast en hörlur som funka ( slängde 3 st i helgen där bara en hörlur funka >.< ) Men ja behöve inte känna mej ensam speciellt länge efter som tvillingarna fått skjuts av sin rara far till NÄSTA busshållplats, så däär kommer Karin med sitt fina leende och nyslingade hår o sätter sej bredvid mej!..
 (Åh detta kanske kan bli en bra dag ändå, tänker jag!...)       Men icke, de första som händer när ja stiger av bussen är att ja fastar med ena handen i värsta spindelnätet (  svårt att bli av med, gaah ! ) Sen så tappar jag min mp3 rakt ner i asfalten ca 1 min senare , så ena hörnet är nu alldeles skavt o en liten bit gick av!..

Ja sen fortsätter det.. Tar upp nyckeln till skåpet, då har nyckehållaren( halva hjärtat som d står J på som ja köpte på Kreta ) gått sönder ( lr låstnat från nycklarna iaf.. ) Sen fastar jag med mp3 i skåpet när ja stängt de o tappade den ännu en gång, pennorna tappades med ett antal ggr....Sen tar man upp mobilen o då har mobilsmycket låsnat... Först hade vi handledning , fick skölja tänderna med flour,ska vi göra imon o i övermon också.. ^^.

Sen hade vi såkallad Biologi med SEPEKaj ( nä övedriver inte, han är helst psyko!.. åh lär oss nada!.. ) Blev bara äcklad av hur vi människor ser ut under ytan ( skelettet!.. :Ss)   Sen hade vi So. de sista innan provet ( på torsdag!)
Åh mina fkn strumpbyxor höll på att DÖDA mej, Uuuusch fick panik!! De klia som FAN, hela benen o rumpan!.. De måste va nått i dom där strumpbyxorna som ja inte tål!.. Fan va hemskt de va, satt bara o vred mej på stolen o klia, åh robin erbjöd sej att klia med, Nejtack  >.< haha men satt o skratta åt mej själv tillslut!!.. Så fort lektionen var slut gick ja in på toan o tog av mej dom!... Tur att de var ganska så varmt ute ida (uppåt 20 grader!.. :D )

Sen hade vi teknik, papprerna från förra veckan var puts väck så de fick vi börja om med!.. And the list goes on and on..  De första som hände när ja kom hem var att jag stänkte ner hela klänningen med en jävla sprutstråle!... Har aldrig hänt innan, Ô.o    Aja kanske låter som småsaker men eftersom jag var/ är så SJUKT trött idag så var det vääldigt iritterande och jobbigt!... Varför jävlas allt & alla med Mej!?!.......

Aja, det  ja egentligen bara skulle få fram av detta blogginlägg var att jag efter skolans slut vid fem över halv fyra åkte in till staden med Malin som skulle in till Claes Ohlsson o köpa nya hörlurar!. Åh då kom ja på att även ja också kunde unna mej ett par nya hörlurar!.. Så sagt o gjort, vi trava in där på Classe Ohlsson ( ingen morbror i sikt!.. ) Åh valde tillslut ut ett par i medelklass pris Philips med extra bas!.. Kostade 59 spänn!. SJUKT bra!.. Måste ja säga!...

Sen så skulle Malin ta en buss hem vid halv fem (obs rimmet^^ ) Så mötte ja mamma inne på GINA!.. Provade lite grejs där o fastade tillslut för en alldeles underbar godmys grå kofta & ett par over-knee strumpor, också gråa. Hade kvar ett presentkort(kvitto) där på 100 spänn med.. Blev väl ungefär 220 för båda dom!.. Sen handla mamma lite med!... Aja kände mej ganska nöjd efter det så blev inte så många andra besök i affärer...
Åkte till Maxi men ja satt i bilen o läste i min bok från skolan Du&Du&Du som Per Nilsson som var o hälsa på i vår klass i våras har skrivit, BRA!..  Åh så gick ja till Donken o köpte mej en Chees bruger o en mugg vatten ( bara för att ja var så djävulskt hungrig!..) Mamma hade många ärenden på giraffen visade de sej, Omega 3 till mormors (hjärta) mat m.m. Men de gjorde inget... Hade ju min braiga bok!.. Var hemma vid halv 7 sisso!

.                   Ska plugga lite fysik & so nu!.. Eller blir de bara lite tv& grönt té får se vad ja orkar med!..

Var nyss ute o Powerwalkade en snabb runda i Slingan med mammsi btw, MKT skönt!  <3

                                   See you Soon, Ha de bäst!

                                 
Här kommer bilder på mej med "dagens klipp/inköp" på mig.. : )


                                                  
  image66

                Blir kanske denna klädseln imon, får se hur kallt det är o så!..


                   image68

             En klarare bild på mina nyinköpta strumps!. Like them a lot!..

                


                  
       



 
                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se