SLÖNDAG



Hej hopp. Har varit en riiktig slapp & slö dag idag. Som det ska vara på söndagar, enligt mig!.

Vaknade vid typ halv 11 , gick upp o hämtade frukost, Grönt té, blåbärs/hallon lätt youghurt och 2 rostade fullkorns mackor med honung, D E L I C I O U S. Åh sen drack ja ett glas vatten o svalde min tablett ( har ämnesomsättningsbrist, har käkat pills för det i typ va blir de 5 år (!) ) Så de rör mej inte längre.. Åh en Cvitamin+vitlöks tablett fick äran att slinka ner också!... Detta är vad jag kallar en riktig, nyttig och GOD frukost!

Satt under täcket o käka frullis o kolla på teven. Ett OC avsnitt blev de o 3 reprisavsnitt av IDOL... Lämnade inte sängen förrän halv 2 idag ungefär!.. Sen blev de datorn, åh sen blev de en liten fika utomhus på altanen i höstsolen med mamma och mormor. Sen läste ja lite i min Cosmopolitan och så satte jag mej HÄR. Åh börja lägga in bilder på Fujidirekt.se , Tog sin lilla tid , blev ngra 100 bilder!.. Men kmr ta över 3 h att ladda upp alla.. ( 1 h & 6 min kvar nu!..)

Så kommer bilderna hem i brevlådan inom några dagar!.. Härligt med lite framkallade bilder, länge sedan man kunde stoppa sina bilder i fotoalbum, ( innan man skaffade digitalkamera!..) Ska bli trevligt att få användning av mitt fina lila album ja fick i julklapp förra året!.. : )


Nu så ska ja käka!.. Vad har du gjort denna höstSöndag i mitten av September!? KOMMENTERA ! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se