So hard to accept...

Hej Hej!           Gått ett tag sedan jag skrev... Idag är det iallafall tisdag , men hela dagen har jag gått runt o trott att det var lördag.. Why?  Jo för vi hade nämligen studiedag idag o den togs till vara på.. Minst sagt!..


Skola igår då ju ( känns lääänge sedan nu!..;O  )   Ganska stimmig dag , måndagar suger o ja var allmänt snurrig..& lite lycklig faktiskt...

Efter skolan ( slutade tjugo i 4 ) åkte ja med bussen till Norrgård sedan gick jag till Giraffen o där mötte hitta ja mammsan på Lindex.. Så handlade vi mat åh ja köpte grönt té ( viktigt! ) åh godis till kvällen.

I skolan så hade vi nämligen bestämt ( Jag, Hilda, Sara, Emma & Karin ) att vi skulle träffas på kvällen, käka pizza, glo på film o sådär.   Efter lite om o men så bestämde vi tillslut att vi skulle vara hos mig.

Åh så blev det... Åh det blev en galen kväll/natt minsann....

      Träffa upp alla vid kvart över 7 typ.. Emma kom direkt från fotbollsträning så hon fick låna duschen o så stanna ja med henne o resten åkte upp till pizzerian o beställde pizza..   Så käka vi o flumma på samma gång.
Sen vare Idol som vi kolla på lite.. Käka godis osådär. Sen kollade vi lite på "Victotia Beckham Welcome to L.A
Hon verkade ju lite småååsjuk faktiskt!.. Wellwell... Sen kunde vi inte komma överrens om vilken film vi ville se så de slutade med att vi kollade på ngra avsnitt av "Eva & Adam" xP haha lite kul faktiskt !

Senså fick jag, sara & hilda plötsligt för oss att vi ville sminka oss/klä ut oss.. Sagt & Gjort. Åh vi blev MKT vackra!!.. Bilder kommer I promise.. Så gick vi ut o flumma runt med paraply o grejs.. Kunde blitt en skräckfilm alltså!.... ;S  Klockan vart typ halv 2 på natten o emma & karin va tötta men agera paparazzis ändån... SKOJ vare o vi skrämde ett stackars tidningsbud...^^ 

Sen gick Karin o Emma hem o ja o hilda o sara gick in, sminkade av oss, kollade på "Min bästa väns bröllop" , hildas o min gamla faqvvofilm som vi tittat på typ 100 ggr... Sen däcka vi vid 4-tiden.. Vakna vid halv 11 typ..

Käka frulle, gjorde oss i ordning o sen drog ja & Hilda in till staden.  Köpte mej en rockig tee på BikBok för 179 spänn o ett hårband med kedjor på H&M för 39 spänn .. Fick ju min månadspeng in på kontot idag så passa på o slösa lite.. ( Oops, skulle ja egentligen inte gjort.. ) Åh senare fick ja damp på mamma för att hon sa att mina inköp var onödiga o konstiga osv.. Gör en sååå irriterad!..; (   Vaknade med mens idag också, JIPPI!...


Hilda hittade lite stuff också o så fikade vi kladdkaka&Drottningspaj på Kullsenska.. (mums, men farligt mkt inyttigheter det har blivit på senaste tiden!... (inklusive helgen!.. )  Ujujuj... Hade nästan tänkt ge mej ut på en joggingtur ikväll men är helt enkelt FÖR trött... 

Tog en buss hemmåt typ 10 över 3 var hemma vid 4 sisso... Gick hem hit o hämtade hildas grejer sedan så tog vi moppen till Hilda , sjuuukt länge sedan jag var där!.... Sickt... Käka mackor o sådär.. Hilda bytte om sedan skjutsade ja henne till bussen igen, så skulle hon in o dansa Street Funk... Själv åkte ja hem o käka pasta & farligkorv o sen hamnade jag typ här, eller vid tv:n... Mamma åkte på föräldramöte vid halv 7 o ja känner mej just nu bara..... trött, less & allmänt F U L...

Fick skolkorten igår med!.. Fuul unge på enkortet ( ska inte köpa!..) men blev ändå helt OK på gruppfotot, tur de... Men jättebra var d verkligen inte heller!.. Så ska man dras med det i ett helt år.. Jaja.. Klassen i helhet blev iaf  BRA!...  

Nu så ska ja snabbt in i duschen sen blire IDOL, Desperate Houswives<3 och lite kemipluggande >.<
( på de sista!), Men orkar inte komma i luven med Gunnel!..;S

Sjukt kul igår, sjukt trött idag men.. som vi sa: HUR OFTA HAR MAN STUDIEDAG!?




Nu gäller det att bara kämpa o vara glad !.. Åh ja jag KLARAR mig , Jag SKA orkajag duger j,ag rockar!.
Så det så!..

                                         PUSS / J.B ^^,


                        
image83


 Jag, Hilda & Sara. Så sjuuukt snygga!....; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se