WeekEND.

Så obeskrivligt skönt att det ÄNTLIGEN är helg!... Min energi är verkligen nere i botten!.. I helgen ska ja verkligen försöka att mest slappa och ta det lugnt!. Men har även tänkt att rensa ur min garderob, städa mitt rum och förhoppningsvis komma ut en runda o kolla efter en vinterjacka och gärna ett par jeans eller nått annat smarrigt höst/vinterplagg... Efter en sommar som man har hunnit bli trött på sina Höstkläder... 
Denna dan i skolan var INTE kul, bara trååk.. Efteråt åkte ja med bussen ( sällis med Hildis<3 ) till mammas o pappas jobb. Satt mest vid datorn o så dammsugade ja o städade toaletterna ( allt för lite extra cash!..) Sen vid fyra när mamma slutade åkte vi in till stan o så gick vi in på Make-Up store så ja äntligen fick en "Sminkkurs" bokad!.. På Onsdag klockan 5 rättare sagt!. Ska bli kul!.. : )

Ska försöka uppdatera mej lite om förra helgen också!.. Nu är jag så trött så trött, ska nog snart lägga mej i sängen, bläddra igenom dagens Fredagsbilaga o så kaanske det blir ett gammalt OC-avsnitt, bara för att.
Om nu ögonen orkar med det också!..

 Ha en superduper helg, ta det lugnt, eller ta vara på helgen så gott du kan vare sej du ska slappa eller feste eller shoppa eller ja whatever!..          Berätta gärna vad du ska göra i helgen!?..



           PUSS,NAFS OCH LIITE TAFS / Josefine


                                 
image42
Bilden är från i tisdas, samma dag som vi hade skolfotografering... Med nya ullkoftan jag köpt förgående dag.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se