- sunday afternoon- hungrig-

Åh ,är så himlans hungrig så det finns inte!..
Har bara ätit frukost ( steg upp vid 12 iofs..) och lite fika ( bulle o kolaboll(!) )
Men nu så ska vi strax käka en av mina absoluta favoriträtter som min systers sambo(!?) så fint har döpt till "Räktrålare"- ris,hollandässås(stavning?..), räkor,ärtor och ost i en härlig blandning...
Mm, ska bli så gott!..;
Mormor är här o ska käka också, trevligt! =)

Sedan så ska jag och mammsen ut och cykla en sväng, som vi har tänkt göra typ hur länge som helst...
Har blivit lite dåligt med träning för min del den senaste veckan också eftersom jag har varit förkyld o blä...

Men men men. Har haft dåligt med motivation för plugg idag också- tyvärr!..
Men jag Kan bara inte plugga på helgerna, det går bara inte!...
Men jag gör mina tappra försök, ska inte ge mig-minst en timme eller två ikväll- BANNE MIG!!!

 Ha en skön söndagskväll!   =)


Kommentarer
Postat av: Karin

haha ja visst var han snygg:p hoppas du haft en finfin helg!

2008-04-20 @ 19:46:06
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anonym

upplev forsjö by night!

2008-04-20 @ 22:44:32
URL: http://jgmsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se