Äntligen Fredag..

Får väl börja med att be om ursäkt för mitt agressiva och otrevliga inlägg här nedan...
Var bara tvungen att skriva ut mina känslor lite... Blev så sur!...
Men men nu är det glömt, nästan på...
Gympalektionen gick trots allt helt okej...
Ska hålla i Afrikansk dans v.20 istället, hoppas verkligen att vi hittar låtar till dess!...

Sedan så hade vi bara hemkunskap och engelska kvar.
På hk:n fick vi titta på när vår lärare skar i en hel kyckling (höna).
Jag svalde mina spyor en,två,tre gånger.. Usch, sånt där gillar jag verkligen inte!...
Åh jag kan väl tillägga att jag Inte var så sugen på att käka kyckling sedan...
Men lite fick jag i mig....
En sak är iallafall säker, jag kommer aldrig att skära i en höna! :S

På Engelskan hade vi vår kära , virriga lilla vikarie L, kollade på världens sämsta film och jag ville bara sova..
Fy bubblans bananer vad trött o hängig jag känner mig...

                         image392
Längtar så tills man kan gå längs strandbrynet, lättklädd,barfota,solbränd och alldeles,alldeles
- bekymmersfri...
                (Sommaren...)

Men nu så ska vi inte klaga på någon simpel liten förkylning...
Våren är ju här, people, V Å R E N ÄR HÄR, så ge er ut och njut.
Det ska jag göra, för solen skiner,vindarna känns ljumna och det är
- F R E D A G !...
Kan inte riktigt beskriva min lättnad...
Befinner mig för tillfället på mammsens jobb på tal om ingenting..
Ska kanske drop-in klippa mig senare!...

         Ha en fortsatt finfin dag! Puss&Kram skumbanan...♥

Kommentarer
Postat av: bitte

fin blogg

2008-04-11 @ 14:39:38
URL: http://blondiesliv.tjejsajten.se/
Postat av: Anonym

svar: å jag älskar dig bubbie

2008-04-11 @ 17:07:17
Postat av: lovisa

jag längtar också till sommaren! snart, snart, snart är den här!

2008-04-11 @ 17:17:49
URL: http://killingmarianne.blogg.se
Postat av: JOSEFIN

fin bild!

2008-04-11 @ 20:54:02
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se