Chocolate therapy.

De senaste två inläggen att skåda verkar det som att jag är en riktig krängarbrud....
Jo visst, när det bjuds på godsaker är jag bra på att kränga. Godsaker är gott och sött och trevligt..
Men jag har ändå en gräns på mig själv. Försöker att inte äta godis på vardagarna ,osv.
Jag äter verkligen nyttigt i övrigt också!...

De där lockande chokladmuffinsarna som ni kan se i inlägget under var bara en av alla sötsaker som bjöds på Theodors 1-års kalas i söndags.. Blev lite mycket godsaker i helgen, men är det kalas så är det!...
Sa ändå till mamma igår " Nu äter vi inga sötsaker förrens min födelsedag!?..."

Åh så nu för mindre än en halvtimme sedan kunde jag ändå inte låta bli "Ben & Jerry´s" underbara glass som låg och väntade i frysen...
Chocolate Terapy, kändes helt plötsligt så rätt och lockande där jag satt lagom irriterad och stressad över kemiboken, med prov som väntar i morgonbitti...

Dumma,dumma mig! Men samtigt, jag behöver veerkligen inte ha dåligt samvete.
Jag är både smal och tränar regelbundet, senast idag!...

Så egentligen borde jag säga: Dumma,dumma dåliga samvete, försvinn med dig!...
 
                                              image390

Fast nu så Ska jag inte äta någon glass eller dylikt förrens på Lördag, LOVAR, Lovat!

         Ska "hoppa" i duschen. Skola imon, kemiprov,dans,matte-slut.

Puss!


                           

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Älskar ben&jerry, går inte att ha hemma för då äter man upp den!

2008-04-11 @ 13:26:24
URL: http://ceciliar.blogg.se
Postat av: sara

så du har testat den nu? hur god som helst, eller hur? :D

2008-04-12 @ 14:10:17
URL: http://saaaaaraa.blogg.se
Postat av: bella

Alla säger att dom glassarna är jätte goda, jag har aldrig smakat dom! vilka smaker finns? :D

2008-08-05 @ 19:38:31
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se