Måndag- En släng av lycka o vår.

Ja fy pannkaka vilken Underbar dag!! Helt,helt underbar..
Sol och lite värme är allt som krävs för att mina smileband ska dra sig mot den idag knallblåa himelen!...

Skoldagen gick grymt mycket fortare och lättare än vad den brukar göra....
Skuttade runt mestadels av dagen....Käkade raggarmat på grillen med favvobruttsen på lunchen.
(korv i tunnbrödsrulle med mos & pucko, hah!..)

Mm, lyckan hade varit fullkomligt total om det inte vorre så att vi har so-prov imon då...
Andra världskriget- Hmpff.. Har inte pluggat så mycket som jag borde ha gjort...
Men jag klarar det nog, alldeles säkert!
Ska kanonplugga ikväll och imonbitti (sovmorgon).
Har redan suttit ute i solen och stekt med historiaboken i nästan en timme.

Har sålt vår lilla motorbåt idag, till en Vetlandafamilj, hoppas att dom får mer glädje av den än vad vi hade!..
Hjälpte pappa med att lägga ut bilder på blocket.se och så..
För pappa lovade mig 5% av priset  då nämligen..
Fick lite bonus av kära pappsen så jag är numera en tusing rikare, mycket välkommet i plånboken
- såklart! =P

Näe nu så ska jag käka lite mat o sedan sätta igång med pluggandet..
Hoppas att ni har haft en finfinfin dag! För det har jag! 
Endast 6 dagar kvar till min födelsedag är det också!!.... =)

                     PussPuss!




Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker du ska fortsätta söka, man ska inte ge upp! Man lär sig något nytt varje gång, jag har stått inför en jyrun minst tre ggr och blivit mycket mer självsäker.

Jag ska gå på Stagg, samhälle/samhälle. Och du? :-)

2008-04-21 @ 21:24:30
URL: http://lillma.blogg.se
Postat av: Sara

ha en trevlig kväll !

2008-04-21 @ 21:24:49
URL: http://timtal.blogg.se
Postat av: VENDELA

Äntligen är våren här!

2008-04-22 @ 10:05:28
URL: http://www.veryvendela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se