Måndag-Mobilpillardag.

Hej! =)

"Äntligen" så är allt födelsedagsfirande förbi, det har varit några intensiva dagar fyllda med paket,sång och tårta..
Syrran,mormor och jag. På ett sätt är det skönt när kalasruschen är över...
Nu så blir det inte kalas förrens den 7:e maj då pappsi fyller år..
Hur ska vi stå ut?!..xP
Ska nog spara på sötsakerna till dess..
Blivit Lite mycket av det goda i helgen liksom..
Men äre kalas så äre!! Eller hur!!?

Fast det är Inte lätt att spara på sötsakerna när man har en massa tårta och kakor i hela kylen...
Ni kanske vill komma hit och tjocka i er med mig?!..Så får jag bättre samvete!?..;)

Bra dag, ja,helt okej i vilket fall!.. Sol,värme och söta vänner, allt som behövs?!
image424
          "Vårat glassarställen på rasterna" Ännu en bild på söta Hilda & Sara =)

        image425
"Favvokakan (Karin) med vår *host* fina skola i bakgrunden.." =)

Skolan flöt på, hade massa muntliga samtal, vilket jag tycker om.
Jag Älskar att diskutera och prata förstår ni!..;)
Drog in till stan after tha school med Hildis
- träffade mammsi på H&M och gick på "bröllopsklänningsjakt" med henne..
Mamma behöver man ockå- 100 gånger om- hon är bäst!
Men de blev ingen bröllopsklänning (ska på bröllop den 10:e maj!!)
utan två najsiga "toppar" istället, eller en tunika och ett snajsigt fodral kanske man kan kalla det?!..
( den sistnämna kan ni se en skymt av två inlägg ner!..)

Ska nog köra på dopklänningen ändå...(Som jag hade på Theos dop den 1:e September..) haha.
Welliwell, mycket plock med mobilen idag också, så roligt att ha en ny mobil att pillra med ju!..
Skojsigt med inbyggd stegräknare och allt också- har gått ca. 9000 steg idag, hyfsat okej ändå!..=P

Sorgligt att säga hejdå till Theodor imorse, han höll riktigt fast i mig och ville inte släppa när jag kramade honom. Det tog emot att gå iväg till bussen kan jag säga er...
Kommer inte att träffa honom förrens den 13:e juni (skolavslutningsdagen)
Sis & Chris kommer jag dock att träffa på bröllopet!..

Nope, nu så ska jag dra mig!..
Sovismorgon imon, guttans!

Hoppas att ni har haft en bra dag! Puss&Hej! =)


Kommentarer
Postat av: Mini

Kul med stegräknare, intressant liksom. :)

2008-04-29 @ 01:51:38
URL: http://www.carolinelundh.blogg.se
Postat av: JOSEFIN

fin design :)

2008-04-29 @ 14:27:36
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se