......Nattsnack...

Sammanfattning-började med att lyssna/titta på funkabokören som sjöng i Bergavik, tog bussen in till stan, alla hade påskliljor bakom örat, hämtade kinafood på Ming palace och drog hem till Maja o Karin  tillsammans med 15 pers cirkus. Käkade. Jag och Emma trodde vi hade blivit övergivna när folket drog till maxi för att köpa marscmallows fast maxi i själva verket var stängt o de stack till donken för att käka glass...
Vandrade sedan igenom halva staden, minst, roade oss åt alla fulla stackare som vinglade omkring..
Sorgligt egentligen!.. Säger som Många (alla som inte är fjortisar) Valborg Är överskattat...
Jag,Emma,Maja,Sanna & Tati- hade trevligt på våran vandring iallafall..

Som en slutsats av kvällen/natten.
Fulla människor finns det gott om denna natt, fulla människor är knäppa och fullkomligt obehagliga!...
Man kan för sjutton inte lita på en jävel!...
Jag är glad att jag än så länge känner mig "fulländad" utan att bedöva hjärnan med gift.

Nu så är jag trött och ska sova.
Vill iallafall tacka folket och mamma som lämnade och hämtade!!!

      Puss&Godnatt!,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se