Onsdag- It´s raining raining oh baby it´s raining...

Godkväll! Måste bara skriva en kort liten uppdatering innan jag går och lägger mig...
Egentligen så är jag inte sådär jättetrött, för vet du vad?!..

När jag kom hem från skolan klockan tre idag,( frusen och eländig efter friluftstimmen ( byggde vindskydd...)
*snark*, regnet öste ner hela dagen så vi hoppades ju att det skulle bli inställt..
Men icke..Regnet upphörde precis innan vi skulle ge oss ut...
Tygskor, bara händer och ja, inte skönt at all.. Mina händer och tår var kallare än is..Buuh)

så käkade jag bara lite mat och sedan hade jag tänkt sätta igång med fysikpluggandet.
Men för varje sida jag läste blev ögonen smalare och smalare, tillslut Somnade jag.
Åh jag sov i över 2 timmar!! Crap...Jag som var tvungen att plugga, Men de var skönt!...

Fast kände mig helt förvirrad när jag vaknade..
Trodde det var morgon, eller natt eller ja, ni kanske vet hur det känns?!..

Så, fysikprov imorgonbitti- Känns sådär, men mamma och pappa tycker att jag är duktig iallafall!..(a)
haha, dom har ingen aning....Jag suger... Men men G får jag iallafall!...
Hade btw nationellt prov idag igen, engelska- uppsats. Skrev över 6 sidor om min kära kamera- hah!
Man skulle skriva om en materiell ägodel eller någonting man var stolt över...=P

Idag kom kära bror hem från fjällen också, firades med übergoda räkmackor!.
Känns skönt att ha bror på hemmaplan igen- över 5 månader sedan han var hemma sist!!..

      Näe nu så ska jag bege mig mot badrummet, tvätta facet och borsta bissingarna...
När allt kommer omkring så är jag nog rätt trött ändå, kommer nog sussa sött denna natt också...
Jag är ju nästan alltid trött faktiskt, åh att sova är bland det bästa som finns.....

           Puss&Godnatt! =)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Då går det i släkten, jag älskar också att sova. Fast vi har nog båda en liten nattuggla i oss så då får man sova på andra tider, hihi. Lycka till imorgon med prov och allt.

2008-04-16 @ 23:06:31
URL: http://storalollipoppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se