Onsdag-Valborg.

Hayhay! =)

En dag med blandade känslor,som vanligt nu för tiden..
Men som alltid känns allt bättre efter några tårar och lite snack med Sara.♥
Usch så mycket just nu.. Skolan,press,stress,trött på typ allt och alla särskilt i skolan..

Men allt känns bra nu,man behöver gråta ut lite ibland (vilket jag gör alldeles för sällan..)
och ikväll ska det firas, det är ju valborgsmässoafton vafan!...
Åh med fira så menar jag Inte att jag ska ta mig till stadsparken för att supa mig full med en massa fjortisar.
Nojnoj, tycker att det är totally sjukt med allt supande denna kväll!....

Men ska hem till tvillingarna där ett antal människor ska träffas, både okända och kända ansikten.
Det blir nog trefligt får vi hoppas!..=)
Ska träffas i Bergavik  vid halv sju där några tjejor från skolan ska sjunga...
Sötaste kusinbarnet Lisa bland annat!..
Hon sjunger helt jävla underbart- stolt släkting är jag!...;)

Ska snart börja göra mig iordning litegrann...
Som vanligt har jag ju fastat på mitt favoritställe
-i sängen med laptopen i famnen och ett DH-avsnitt på i bakgrunden..

Hoppas att ni får en trevlig kväll!! Take it easy! ;)

Puss!!! ♥

Haha. Btw. Vi har speciella saker för oss på rasterna.....

image432
      Vigast...
image433
 
Näst vigast...

image434

 Ovigast (jag) haha,fyfan vad ont de gjorde (som ni kan se..xP )

Kommentarer
Postat av: hilda

haha jiises vilka intressen ;)måste sett lite smått roligt ut :D

2008-05-01 @ 19:31:21
URL: http://cangemark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se