Pissed off!

Fy fan vad jag är F Ö R B A N N A D !
Helt fucking omöjligt att hitta en passande trumlåt, hur svårt borde de va!?
Men både jag och Sara har suttit o letat o letat o letat HELA JÄVLA kvällen- utan resultat!.. Så allt slit o all planering, alla anteckningar- Allt förjäves!.. Fan också.. Nu får vi "panikfixa" någon tråkig lek..

Hoppas att vår idrottslärare J förstår!...:(

Sen så har jag blivit förkyld också, mår skit..

Bläää.. Jag vill bara börja böla nu, faktiskt!..
Är för arg för att vilja sova också!...=(

Kommentarer
Postat av: Karin

ja visst är det härligt:D speciellt när det snöar norrut i landet:p

2008-04-11 @ 14:28:21
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se