Saturdaynight-Varför dansar vi inte längre?!...

Goderafton,goderafton!..
Känner mig duktig efter denna dag, man känner sig nästan lite lättare i själen när man inte har en Massa onödigt skit som ligger o dräller...Det känns nästan som att man rensar bort problemen som tynger ner en, man blir lättare samtidigt som rummet blir renare och luftigare...


                    image395
"Här har ni iallafall "Efter-bilden" som jag lovade..Man kanske inte ser så stor skillnad på bilderna- men jag kan säga er att det Är skillnad. 3,4 knökafulla kassar med kläder har tagits ifrån mina garderober idag!.."



Äsch, nu vet jag inte riktigt vad jag dillar om, är trött som en gnu..Borde nog faktiskt gå till kojs snart.
Nana som en bebis och drömma söta drömmar, mm det klingar fint i mina öron just nu...
Fast ändå håller röven mig fast på stolen...Jag tror att nattugglan håller mig uppe, än en gång..
Kroppen är trött men ugglan är piggare än någonsin.. Dumma uggla..

Haha, ni ser- jag börjar dilla igen!
Ska nog ignorera den där jävla ugglan och ja, gå till badrummet, tvätta facet,borsta bissingarna..
Kolla klart på filmen som har stått på "frysläge" halva kvällen
- "Forrest Gump" aah, älskar den filmen!..
Typ bara en kvart kvar- sedan Ska jag fatiskt sova...
                            image396
                    

Tar morgondagen som den kommer!..Like always...
Men vet ni!?.. Jag är sugen på att dansa...Måste dansa...snart...Dansa är fint,dansa är kul...
( Menar inte gammeldans så som bugg,vals, foxtrott o sånt shit!..)
Utan, frivillig, egen dans utan regler och villkor- Jag vill låta kroppen styra dansen, själv!...
Bara släppa alla hämningar, släppa loss- på riktigt!...
Fy fan vad härligt, jag har saknat att dansa...Varför dansar vi inte längre!?

Näe, snart Ska jag dansa!... Men inte just nu, för nu är jag för trött..
Vad än nattugglan i mig säger eller ej..

                Ville egentligen bara säga Puss & Godnatt, vi hörs imorgon!♥  

Kommentarer
Postat av: Pontus Ekenberg

Tjaaa,

Måste tacka för en grymt bra blogg och tipsa om detta!
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=35408

Om du bara blir medlem och registrerar dig på några hemsidor helt gratis så får du biobiljetter eller presentkort hem på posten. Grymt bra!

2008-04-13 @ 09:21:40
URL: http://www.pengar.co.nr
Postat av: Madeleine

Hjälp, vad går du på? Ugglor och frisläppt dans, du är rolig du :-).kram kram

2008-04-13 @ 11:19:29
URL: http://storalollipoppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se