Stuck

Åh så har man ännu en gång fastat framför datorn, faast än man har viktigare saker man borde göra istället..
Varför blir det så varenda gång, varför!?..

Denna dag stod jag för middagen, stackars mamma har haft migrän hela dagen.
Så kvällen till ära gjorde jag tacos, alltid en höjdare!.;P

Fick fläkta iväg flugor där jag stod vid spisen, det var ett tag sedan sist...
Kom iväg en sväng till affären, köpte mig en tidning till resan och en glass.
Provade den nya GB-glassen Cornetto Frutti Disc- någon sorts cheesecakesmak.
Den var helt okej- inget märkvärdigt.
Men man kände sig ju nästan tvungen att äta glass ute i solen en sådan underbar vårdag som denna.
Plus att man "måste" smaka årets nyheter ju!..=P

                   image368

Så vad är det viktigare jag borde ha gjort denna kväll mer än att fastna framför datorn och småglutta på
"Talang 2008" och "Berg flyttar in"?!
Jo- jag åker ju till Stockholm i morgon bitti ffs! Klockan nio på morgonen går bussen och jag har inte packat en pryl.. Varför ska jag alltid vara ute i sista tiden, varför?!

Jag tror jag vet svaret på båda frågorna jag har ställt mig själv i det här inlägget, innerst inne så...
Jag är för himla L A T och har jäkligt svårt att motivera mig själv till att " Näe, Nu baske mig!..."
Fattar ni!?.. Det är något jag får jobba på!?.. Om det nu går...

Well.well. Ska börja packa Nu, jag lovar! När jag väl är igång brukar jag vara effektiv, så det så!..

Bå sitter jag här o tjurar för att min dumma iPod än en gång har hakat sig
- jämt & ständigt ska den göra det- blir så trött!  Bara att vänta på att den ska ladda ur.. Men kul liksom.
Jag skulle bara lägga in lite låtar och sedan sätta den i laddaren. Ska åka buss imon i över 5 h- ALDRIG utan min iPod- men nu kanske jag inte kommer hinna ladda den!?.. Blää!..Teknik upprör!..

Ibland undrar jag faktiskt om det inte var lite bättre förr när inte datorn, tv:n och annat teknik tog upp ens tid, pengar och irritation!?... Visst finns det STORA fördelar med all teknik men också mycket nackdelar.
Tror att medelbetyget i klassen skulle höjas asevärt om inte någon hade dator eller tv hemma- Tillexempel!

Äsch, nu låter jag som en gammal tjurig tant från 40-talet men ärligt talat- det är ju sant!...

                 Hörs imon när jag  framme i Stockholm antar jag!..

Ha det fint!.. Puss & Godnatt! =)

Kommentarer
Postat av: sara

Jag vet, jag är helt förkrossad. Jo det kan funka om man tar ut hårddisken. Vi provade men det funkade inte. Pappa ska ringa till massa reperatörer och höra om andra lösningar. Jo jag vet men man tänker ju alltid, jag gör det sen.

Nja, sådär... den var väl 3-5 år typ.
HA det bäst i stockholm nu då:) pouss

2008-04-05 @ 10:29:55
URL: http://saaaaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se