Sweet sixteen!...

Vilken wonderful dag, oh yes!! Är jättenöjd med dagen!!
Vid 6-tiden kom farmor,farfar,morbror,"moster",mormor och favvobruttsen Hilda & Sara hit!!..
Massa smarrig fika inkluseive jordgubbstårta- Göttans gött! =P



Hade "barnkalas" i uterummet med bruttsen och smilfinken (Theodor)
Krängde och spelade "Malarky"- supertrevligt att dom ville komma!! =)

                image421
             "Hilda och Sara- typ dom finaste i världen!"

I mon bitti åker sis o co. hem och jag ska såklart till skolan..
Kände mig lite smådeppig nyss men lyckades dra på smilebanden igen när jag insåg att det bara är tre skoldagar den här veckan, de klarar man liksom!....

Näe, nu så ska jag nog snart krypa till kojs,i mammas säng..
Har ju som vanligt lånat ut rummet till sis o dom.
Ganska så mysigt att dela rum med mamma trots allt!..=)

Godnatt!!♥


Kommentarer
Postat av: Karin

grattis:)

2008-04-28 @ 20:32:10
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se