Tisdag- Desperate Housewives

Alla som kommer att sitta bänkade framför tv:n klockan 9 för att titta på Desperate Housewives som börjar ikväll efter ett aaaallldeels för långt uppehåll- Räck upp din hand nu!!!

Fyfan vad jag har längtat, DH är kärlek, DH är en av dom bästa tv:serierna som har skapats!..
Skulle kunna skriva ett helt inlägg om DH, men det ska jag Inte göra, med risk för att låta tjatig!..
Men lite till måste jag dock tjata om det eftersom stora delar av denna dag har bestått av ja just det
: DH-tittande

Lät mina förkylningsbassilusker lämna kroppen i lugn och ro idag
- stannade hemma från skolan, för att bara vila och kurera mig..
Jag tror att man blir frisk fortare då, plus att jag slapp förstöra klasskompisarnas koncentration på lektionerna tack vare mitt hostande..
Åh så smittorisken, jag själv håller alltid andan i ca 2 minuter efter att någon har hostat i min närhet...

Så well, jag tycker att jag gjorde helt rätt i att vara hemma idag! Mhm!.. (nickar nöjt med huvudet..) ;-P
Sara ringde efter skolan och berättade att de bara hade varit 11 stycken i klassen idag på sista timmen..
Oj då, mitt fel?!..
Jag som smittade ner alla tack vare min sjuka vistelse i skolan igår?!..Nejdå, får inte hoppas!..
Sara gav mig en rolig nyhet också, hon hade "råkat" se mitt nationella prov idag på Engelskan.
Åh hon råkade se att jag minsann bara låg 4 poäng ifrån MVG
- Vavava- blev lite stolt minsann!! =D
Kändes inte alls speciellt bra när jag skrev proven nämligen....

Lite fysikplugg hann jag med idag, i min tysta och ensamma tillvaro.
Bästa pluggsituationen för min del. I need peace and quiet om jag ska plugga effetivt- har jag insett...
Så de känndes ju bra, att jag tillbringade närmare en timme med näsan i fysikboken vill säga!...
Mamma tog med sig datan till jobbet idag också, åh ja, de var mitt val!..
Motiverat va!?.. Ja, jag känner mig faktiskt lite duktig...Även fast fingrarna kliade vid några tillfällen under dagen..
Men det distraherade jag bort med en sjujäkla massa nostalgiska DH-avnitt
( Ja nu hade jag faktiskt inte nämnt DH på ett bra tag så nu kände jag att det var okej igen!!..;) )

Japp, har laddat upp hela dagen inför ikväll- då det smäller igen...Mmm..
Jag känner åtminstone 3 stycken fasta fans som kommer sitta bänkade, jag,syster & Hilda...

Mellan hostattackerna så kände jag mig tvungen att träna lite..Ja fast ja är sjuk..
Plågade magen och armarna lite. Kändes bra!..
Åh nu så ska jag göra min sista uppladdning inför Dh-premiären, nämligen ta mig en dusch-
sedan är jag så redo så jag kan spricka!!..;D

Haha..
Förresten blev jag lite rörd nyss när jag läste dom finaste kommentarer jag någonsin fått av en okänd kille på bilddagboken,det var inte några heller!...Ojojoj, han förgyllde min dag- verkligen!!...=)

         Ha det fint, åh glöm inte bort att titta på dom Desperate Hemmafruarna ikväll, vad ni än gör!!..;DD


                    image402

Kommentarer
Postat av: Karin

det kom från ditt hjärta och det gjorde mitt hjärta lite gladare:) kram

2008-04-15 @ 20:44:10
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se