Tisdag.

Sov liite längre än jag hade tänkt idag.
Hade ställt klockradion på halv 10, vaknade inte av den utan sov som en stock till halv 11 då mamma ringde...

Har sedan dess ätit frukost, skrivit önskelista till min födelsedag som är om 19 dagar och kollat på ett Dh-avsnitt..
Mm, bra där Josse, du har kommit långt!... Not. Jag border verkligen Rycka upp mig nu!..
Men sängen är ju så sköön...
Well.

Ska börja med att ge mig ut i solskenet, lämna tomtens gränser för att hämta posten.
Sedan får det bli minst en timme som Bara med näsan i kemiboken- jag Måste...
Men jag lovar inte att jag kan hålla det.. Inte i en timme iallafall.. Men kan ju försöka!?

Har prov imon, första timmen..
Sedan ska vi dansa, det ska komma ut danslärare från "Spinnrockarna" till vår skola, vi kommer att vara 3 klasser samtidigt som ska hålla på att dansa bugg,vals m.m. i några timmar.. 
Kan väl inte säga att jag ser fram emot det så där Jättemycket, men men, bättre än vanlig skola, vorre ännu bättre om vi fick slippa kemiprovet också....
Kemi är ett av de "få" ämnen jag verkligen hatar. Usch & fy & blä!..
Men ska försöka få godkänt iallafall...

Senare ska jag in till gymmet o träna "Body Balance" ska bli skönt!.. Träffa mamma där också.
Ska bara kolla busstider nu sedan ska jag Rycka upp mig från sängen och ja- sätta igång med dagens uppgifter..

           Ha en finfin dag, hoppas solen skiner hos er också!?..=)

Kramkram. ♥       

Förresten- får jag lov att fresta någon med lite chokladmuffins
- tisdag och allt som det är?!...Mmmm...Det smälter i munnen...;-)
   
          image389

Kommentarer
Postat av: Karin

MUMS:) bjuder du? hehe

2008-04-08 @ 12:34:30
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Camilla

Nämen gud, hur gott ser inte det där ut då? Bjut vettja. Trevligt då du har en födelsedag som närmar sig, själv får man vänta till Augusti.

2008-04-08 @ 16:40:28
URL: http://xccc.blogg.se
Postat av: Emma

Åh, vad det såg gott ut :)

2008-04-08 @ 20:15:50
URL: http://sommarungen.blogg.se
Postat av: tuzzan

Gott!

2008-04-12 @ 18:05:38
URL: http://www.tuzzangoessmartshopping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se