080808

Hallöj,Hallöj!

Blev en trevlig kväll/natt med en massa folk (både trevliga och mindre trevliga)
Rix Fm festivalen med allt från Nordman, Sonja Aldén, BWO, EMD, Marie Picasso, Velvet...
Vid 11 så drog vi till slottet och lyssnade på  Timo Räisänen på slottsgården.
Bara nyktra människor o ganska så lite folk (begränsade platser,kändes lite VIP)
åh de var hur jäkla bra som helst!...

Tyvärr så slutade kvällen mindre roligt sittandes under ett träd vid en rondell...
Gick hem till tvillingarna på Malmen vid halv två-två ungefär...
Sov där i Majas lilla, Varma rum tillsammans med K, M och E.

Hade skitsvårt att somna för det var såå varmt.
Vaknade vid halv tio ungefär, en timme senare så stack jag hit, till mammas o pappas jobb
(som ligger en gata bort) från deras lägenhet.
Tvillingarna skulle nämligen till sjukhuset för att bli stuckna i armen.
Käkade frukost här och så.

Snart? När Kakan ringer så ska vi träffas och gå in till stan igen.
Ska kanske spela lasergame på slottet, haha!...

Ha en bra dag, vi hörs! =)

                Hugs

Kommentarer
Postat av: sara

älskling<3 Jag saknar dig så sjukt mycket.Och det dummt att det blev som det blev igår. Kändes hur onödigt som helst att vi skulle bli ovänner första dagen jag hade kommit hem. Lr altså jag är inte sur lr så men det kändes som ett du var det? :/



Jag älskar dig så himla mycket och jag saknar dig nästan ännu mer! Måste ses snart, jag dör utan dig.:(<3<3



det kommer alltid vara du, du har en speciell plats i mitt hjärta!

2008-08-08 @ 13:09:25
URL: http://saaaaaraa.blogg.se/
Postat av: sara

Vad bra, för jag tyckte att det var jättejobbigt. Lr. altså du fattar. Men det var absolut inte så att jag inte ville vara med dig, jag visste ju inte ens själv vilka jag skulle vara med på kvällen och jag ville inte veta det heller:P Jag tänkte inte ens gå ett tag, det var också lite därför jag inte frågade om ngn ville gå med mig. för att om jag skulle dra mig ur så skulle det ju inte vara så schysst. men men, vi skiter det nu :)

Japp,det måste vi verkligen!! <3<3

jag älskar dig så hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket !<3

2008-08-08 @ 15:58:36
URL: http://saaaaaraa.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejsan, undrad bara av ren nyfikenhet vilken klass du hamnade i på samhälle/media?



Själv kom jag i SP08E, vet ingen annan som ska gå den nämligen. Kramar

2008-08-08 @ 20:29:10
URL: http://lillma.blogg.se/
Postat av: melina

åh, tack så mycket!=D

2008-08-08 @ 23:11:15
URL: http://milinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se