Before the friday ends...

Sista fredagen på sommarlovet 2008 har Snart
-om en halvtimme rättare sagt passerat!..
Låter sorgligt, men spännande på samma gång..
Sommaren har varit mysig och fin.
Men trots resor runt land och rike så tröttnar man på att inte ha något meningsfullt eller viktigt att göra om dagarna.
Snart väntar nya äventyr- åh jag blir mer och mer förväntansfull...

             
           " En outslagen knopp kan symbolisera det som väntar..."

Härlig dag. Sov (eller drömde) bort halva dagen i och för sig.
Men det är härligt det också.
Kommer jag inte kunna göra så många fredagar framöver antar jag..

Tände iallafall eld i baken efter jag stängt ner datorn
(som jag skrev om i två inlägg ner)
Hann med bussen, åkte tillsammans med ett fyllo- ett glatt sådant som tur var, men jag var ändå glad över att jag hade musik som jag kunde plugga in i öronen.
Han underhöll hela bussen, hela resan in till Kalmar nämligen...
Stackars människor...

Vid halv fem så gick jag och mammski på ett RPM-pass, ungefär som spinning.
Gick på det några gånger i höstas
och jag hade nästan glömt hur bra träning det är!.
Cheezes vad man blir svettig!!
Men glad också, åh efteråt känner man sig riktigt motionerad och nöjd.

               
                 "Observera cd-skivan i bilrutan!...=)"

Spolade av oss svetten och duschade håret innan vi brummade vidare till IKEA för att mätta våra hungriga magar.
Beställde in mat, 1 minut innan Bistron inte tog emot fler matgäster..
Käkade deras klassiska köttbullar och jag en jordgubbscheescake efteråt
-så jäkla delicious!..

Kände att jag kunde vara värd det efter det svettiga träningspasset, jojomänsan!..

Kvällen har mest inneburit datorn, tv:n och läsande i dagens Fredagsbilaga.
Nu så ska jag titta på filmen " In her shoes" 
En ganska så intelligent komedi faktiskt!..
Åh Cameron Diaz är ju alltid lika genial! ^^,

         Sov sött kära ni, Puss & Godnatt!♥

Kommentarer
Postat av: Elin

svar: Antar att ni slutade skolan före oss helt enkelt :) Tack så hemskt mycket :)

2008-08-16 @ 02:35:01
URL: http://eeelinwiklander.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha, ja jag undrade vad det var i hörnet först :P Cd-skivan kunde vart ett ufo :O Haha.

2008-08-16 @ 12:32:14
URL: http://lajn.webblogg.se/
Postat av: Karin

kändes som jag skrivit.. det du skrev:) har lätt för att känna mig ensam.. när jag är singel vill jag ha ett förhållande (för slippa känna mig ensam). men sen när jag har ett så känner jag mig ändå ensam på nåt sätt haha knepigt det där.. vi har iaf varandra:D

2008-08-16 @ 13:04:38
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: Lisa

Svar: Eller hur? ;)

2008-08-16 @ 13:55:49
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: jennifer&julia

KOLLA IN VÅR BLOGG, VAR GÄRNA MED I TÄVLINGEN!!!

VINNAREN FÅR PRIS! LÄS MMER OM TÄVLIGEN PÅ VÅR BLOGG!



/KRAMAR j&j

2008-08-16 @ 15:14:43
URL: http://julifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se