Dizzy

Hola!

Låg och kollade på film inatt med HildurPildur tills klockan närmade sig halv fyra.
Hade då nästan varit vakna i ett dygn!..

Sedan vaknade vi klockan åtta och Hilda åkte hem pga. att hon mådde dåligt och ville låta mig sova.
Men inte fick jag sova inte.  Som jag hade behövt....
Tydligen så hade mammat lovat mormor att jag skulle hjälpa henne med tvätten.
Jaha. Så jag fick stiga upp.
Käkade frulle, fixade lite i mitt rum och sådär innan
jag sprang bort till mormors tvättstuga för att bära upp två kassar tvätt.

Usch. Känner att jag måste börja bry mig om min kropp igen.
Äter dåligt,sover dåligt har inte tränat på veckor...
Jag känner mig yr och har ont i magen..

Usch!..;(

Men men, ska försöka ringa Hildababe igen och se om hon mår bättre.
För i så fall så ska hon komma över igen så vi kan fortsätta glo på film!...^_^

         Ha en fin dag sweeties!♥

Förresten, jag tvingade i mig en kopp kaffe igårkväll trots allt.
För att orka glo på film hela natten, hjälpte tror jag.
Åh nä, det var inte riktigt lika äckligt som jag tyckte det var sist jag prova
(för ett antal år sedan)
Jag börjar kanske bli vuxen?!... Haha!...
            
           
                       "Bild: Tagen av min kära sis."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se