I´m so tired, you should know....

God kväll!

Känns skönt att vara hemma.
Känns som att jag bara gått och gått och gått runt i vår kära lilla stad det senaste dygnet, med några få timmars sömn hos Kakan o co. som undantag...

Hade samma kläder idag som igår, inget smink (gammal mascara) och ruffsigt hår.
Kände mig lite småskabbig men äsch- what the heck, It´s rock and roll baby! ;D
Haha. Jag orkar verkligen inte bry mig om att se snygg ut hela tiden, blä på sånt!

Kollade på Sanna Nielsen med mamma innan vi åkte hem ikväll vid tio-tiden.
Den kvinnan kan sjunga- eh, ja!...

Käkade på Soya med Kakan och Tati och kika runt i affärer.
Senare så kom Lisa och några. Åh sedan jag gick och träffade my dear mom.
Gick/sprang i ÖSREGNET, första regnet på ett tag...

Frös hela kvällen, tills jag kom in i mitt varma sköna rum. Mmm...=)

Nä, nu så ska jag ta av mig de här kläderna som jag har bott i det senaste dygnet...
Käka något (magen kurrar som ett åskväder) och sedan kolla på någon film innan jag nanar...





                      Puss & Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

Svar: Ja, isf blir det ett vinterbröllop för dig ;p



Vacker bild :)

2008-08-09 @ 11:16:09
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: Emma

Yesbox, jag ska gå samhälle/media. Ja paralellklassen blir det, det hade vart lättare om man kände nån sm ska gå i samma klass vilket jag inte gör. Nervöst!



2008-08-09 @ 12:35:47
URL: http://lillma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se