Sista dagen på mitt 10:e sommarlov

Tjaba!

Får som alltid dagen innan skolstart lite fnatt.
Vill hinna göra allt som jag inte hunnit göra på lovet- helst på samma gång..
Vila med såklart. Åh så blir allt bara kaos. Gör inte klart något o lala.
Men idag, sista dagen på mitt *räknar på fingrarna* 10:e sommarlov
- så har jag faktiskt hunnit göra en hel del,lata, härliga grejer.
Legat i hängmattan, läst tidningar, fixat med naglarna,fixat med foton and so on...

           


              "Här trivs jag, tjallalaa..."


Klantat till det rejält, som vanligt också med vissa saker
(är nog lite småhispig i själen tack vare morgondagen som väntar...)
Men har iallafall som ni kan förstått, överlevt dagen.
Åh det är ju det viktigaste!...

Imorgon så öppnas portarna för ett helt nytt liv, scary, Roligt, obeskrivligt!...
Samling i Aulan klockan nio. Ska möta upp Maja,Lisa och några tjugo i.
Tur det!..Men känner mig ganska så lugn inför morgondagen, faktiskt!

                 
                     
           
      
Nu precis innnan jag placerade mig här så stod jag
i köket på vår nya Yogamatta och gjorde lite yogaövningar o dylikt.
Sådant vi kör på Body Balance-passen på gymmet iallafall.
Åh,gosh så skönt. En helt annan sak att göra det hemma i ensamhet.
Grannen som gick och klippte gräset utanför undrade säkert vad fasen jag höll på med
- men äsch- det struntar jag fullständigt i!..=P

 Snart kommer mammsen hem, blir väl middag och sedan så skulle jag gärna ut och cykla- fråga mig inte varför..
Men vädret är fint och jag har inte cyklat så mycket i sommar, det som är så häärligt här ute i bonnaland...

Nä, nu så ska jag klunka i mig en liter vatten medans jag laddar upp några bilder från idag!..
Fast fler kommer in sedan...

Ha det fint honeypies!♥

Kommentarer
Postat av: Mona

Gå in på min blogg och se ifall du kan få allergi av ditt läppbalsam, UNIK LISTA! Kram Mona

2008-08-18 @ 18:47:39
URL: http://monass.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vilken linje ska du gå?

2008-08-18 @ 19:48:31
URL: http://maatildah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar du smink? Bli medlem här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=17924 och du kan få 150 kr i presentkort på Kicks, det funkar :)

2008-08-18 @ 19:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se