Sömngalen tidsoptimist- javisst!

Tjena!
Som vanligt är jag ute i god tid.. Bussen går om en halvtimme.
Här sitter jag i bikiniöverdel och blommiga hotpants-shorts, ingen mat i magen, ingen väska packad.
Tjihoo vad jag är bra!...

Hade en liten musrädd mamma sovandes på golvet inatt.
Hon hörde nämligen misstänksamma ljud under sängen igårkväll när hon skulle sova.
Så hon låg på sofflocket o kökat och småslumrade tills jag hade fixat en mysig sovplats och välkomnade henne till
Placa de la Schosefine!  ^_^
Haha, inget mig emot- Det har typ varit min dröm sedan jag var liten, att mamma skulle sova över här..

Dessvärre så fick jag sumpa min heliga SATC-stund+ té innan läggdags. Hann se ett avsnitt iaf..
Satt och klunkade téet i sängen, i mörkret. Åh somnade för ovanlighetens skull redan klockan 12, utan problem!..
Kan förresten meddela att musen aldrig existerade, men men bättre att va på den säkra sidan, inte så roligt att vakna av att man delar säng med en mususling!...

Hade besämt mig för att gå upp tidigt idag. Ställde klockan på 8 och kände mig så duktig så.
Somnade om såklart!.. Vaknade, somnade om-
Drömde en Massa sjukt,läskigt och coolt och underbart på samma gång...

Nästa gång vaknar jag av telefonen igen- då är klockan 1!!
Men tjeeena, då hade jag sovit i 13 h, är jag ett spädbarn eller?!!

Sedan dess så har jag suttit ute i Solen och käkat frulle.
Åh stått i Solen och tvättat min lilla moppe, som ska säljas..
Kände mig som en riktig motorbrutta där jag stod och gnuggade moppehjul i bikini med olja på näsan.
Hah.

Nä, nu så måste jag tända eld i baken på mig!!

Ska in till gymmet!!

Ha en najs dag!! Wrooom- I´m gone!

Kommentarer
Postat av: S A N D R A

svar:åh tack så mycket :)

2008-08-15 @ 17:18:52
URL: http://sandr4.devote.se
Postat av: Sofia

jaa visst är det! typ det man tänker på när man hör marknad ;) och munkar! :D



dom vart faktsikt riiiktigt goda! smakade precis som det :D du borde testa, var faktsikt roligt att testa=)

2008-08-15 @ 17:22:10
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se