Synd att jag inte dricker kaffe...

Koffein eller sömn,koffein eller sömn,koffein eller sömn...
Något av det måste jag ha!...


        
                     "Systers hand, saknar min syster redan!...:("

 Men kaffe vägrar jag dricka och sova kan jag ju inte göra än.
Jag är en flicka som gillar att sova, måste sova Minst åtta timmar för att fungera som jag ska.
Inatt sov jag i fyra timmar.... Väckarklockan ringde vid 4.45- galet!...
Jag här mest gått runt på ett jättevaruhus far,far away och känt mig som en vandrande zombie
med värkande ögon som jag helst av allt bara önskade att jag kunde plocka ur
-stoppa ner i ett kallt,kallt glas vatten och sedan stoppa in igen för att kunna se klart.

Min hjärna har verkligen gått på lågvarv hela dagen. Men jag har inte klagat.

Åh jag måste erkänna, det är värt det. Ullared i våra fucking hjärta
- eller hur Hilda?!..;)

Fick med mig grejer hem för ett värde av 515 enkronor
-här hemma hade jag fått betala mint dubbelt så mycket för samma grejer!..

Kom hem för en halvtimme sedan.
Hann se en kvart av sista avsnittet av Allsång på skansken- Abba-tema.
Björn och hela grejen. Abbalåtarna på Svenska, lät ju bara för töntigt.Men lite kul dock.

Nu så känner jag mig ganska likgiltlig, vet varken ut eller in.
Magen värker, benen värker, ögonen värker och jag känner mig bara allmänt lam,lam,lam.

Men som sagt, It´s worth it- I guess!?....

                 Hilda kanske sover här inatt, kanske inte?!
Jag väntar..

Hugs!♥

*Det ringer!... * Kan det vara en viss fröken Hilda?! Oh yes det kunde det visst!...;)
Hon kommer på sin moppsi- Nuu!.. HAHA min moppedis som Ska sova här inatt!


Kommentarer
Postat av: ..

Kan du inte lägga upp bilder på det du köpte? :)

2008-08-05 @ 23:24:04
Postat av: bella

Har du haft den kul? :D

2008-08-05 @ 23:42:13
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: J o s s e

anonym: Jo,visst-det kan jag faktiskt göra! =)

2008-08-06 @ 10:37:12
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: bella

svar: härligt! :D

2008-08-06 @ 12:31:23
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Kaffe är gott tycker hon med den snygga handen på koppen :-) Kram till dig. Saknar dig också. Lägg in bild på det du shoppat! Theodor hälsar med en puss

2008-08-06 @ 22:05:04
URL: http://storalollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se