what can I say,what can I do?

Goderafton!

Hade tänkt skriva något lite mer bildande på inlägget nedan, men tiden trutade.
Vaknade upp med en söt Sara sovandes på golvet nedanför mig.

Sov till halv 11- 11 någonting?
Käkade god frullebulle och sedan så slog vi oss ner vid datorn, sega som små sengångare.
Vid två-halv tre tiden så cyklade Sara hem och jag
satte igång att packa gymväskan och donade efter min sovgäst.
Drog sedan upp till mormor och hjälpte henne med att slänga tidningar och våttorka golvet.

Vid halv fyra tog jag bussen in till stan- i ösregnet- Usch vilket pisseväder!...
Mötte upp mamma och gick  på ett Body Balance pass på gymmet för första gången på flera veckor.
Gosh så skönt!..Känner mig helt mör i benen nu- Härligt! =)

Efteråt så solade vi i 20 minuter
(Solarium förstås, inte får man någon annan sol på sig i det här pisslandet i ordets rätta bemärkelse inte!...)
Skönt det också, fick faktiskt en hel del färg (grunden sitter ju kvar sedan Kreta..)

Nu så ska jag käka Mozarella pizza! Mm, min favvo!



Ha en mysig kväll kära ni!♥

Kommentarer
Postat av: Melina

mmums med pizza!

2008-08-12 @ 19:45:00
URL: http://mmelina.se
Postat av: mioo

åh tackar tackar hahah :D åh så gott, jag vill ochså ha mat! :P <3

2008-08-12 @ 20:41:22
URL: http://vonmioo.devote.se
Postat av: Anonym

sv:tackar :) ha en bra kväll

2008-08-12 @ 21:44:05
URL: http://mmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se