Friday,Saturday it´s all I need

Tjolahopp!
Ingen update igår, nojnoj. Men hade ju världens bästa Jennie här.
Mys och fjoll framför Idol och filmer hela halva natten,vad mer kan jag säga, Me like.
Megatrevligt.





Vaknade vid cirkus kvart över 11,dagen har inneburit slapp framför vår kära vän tv:n,
luciafikandes med mammas nybakade
julcoockies och annat mys.

Om några timmar så drar vi in mot stan, ska möta upp Ida för att se "Twilight" för andra gången på bio.
Åååh, en vecka sedan vi såg den sist och vi håller på att längta ihjäl oss, ska bli kul att se den igen.
Lalalaa..

Skoldagen igår var kort, julmys på svenskan och så lite luciatåg i aulan innan vi slutade vid 11.
Drog till Hair och lämnade tillbaka "kronan", fick en goodiebag (som tack för att jag var med på visningen)
som innehöll schampo,balsam och vax från Maria Nilla
- tacktack!
Fick massa tack och beröm från frisörerna också, kulkul! =)

Gick en svängom på stan med Jennie och inhandlade faktiskt mina första julklappar för iår.
Skönt att man kommit en liten bit på vägen iallafall...

Nä, duschen kallar.
Vi hörs kanske senare ikväll.

Ha en fortsatt fin dag!!
Pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: bella

Jag var på IDOL finalen live igår, det var så häftigt!

Var Kevin en värdig vinnare? :)

2008-12-13 @ 19:12:29
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: Jennie

du är för fin du :)



Twilight- fortfarande underbar<3

och jag har inte köpt någon julklapp alls, haha! alla mina pengar har gått åt till att kolla på edddie/rob! haha, men det är han värd.. x)



aaaja, pusselipuss stumpilumpan! :)<3

2008-12-13 @ 22:13:11
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: anna

vilka härliga bilder :)



nej eller hur, jag har noll julstämning.

2008-12-13 @ 22:17:31
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Felicia

Tack detsamma :)

Kram

2008-12-13 @ 22:23:20
URL: http://prohaska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se