En sjuk dag har nått sitt slut..

Ja denna minst sagt speciella men samtidigt underbara dag har nyss nått sitt slut, för 7 minuter sedan rättare sagt
Kvällen har erbjudit melodifestivalen, sämsta deltävlingen hittills enligt mig.
Tycker seriöst inte att ett enda bidrag var bra!..

Madde piggade upp oss med suupergod fruktsallad, som innehöll mango,äpplen,banan,sweeties & apelsiner.
Med lite grädde och toppat med mörk choklad i en fin skål..

 *OOPS,just nu i denna skrivande stund slår kära syster i huvudet i det vassa handfatet i barummet, för att hon som hon uttryckte sig själv var så "jävla klantig" som tappade örhänget på golvet..* Naawe, kära sis jag ska krama om dig när du kommer ut .... =) *

Aja, ska gå in i badrummet nu efter.
Måste upp ganska så tidigt imon.
 Min buss ( ja ,åker buss hem..) går klockan 12 från city terminalen nämligen..

Valde att ta den tidigare bussen hem eftersom det ändå tar närmare 6 timmar att komma hem...
Så det blir ju skönt att få komma hem utan att behöva gå och lägga sig med En gång, det är ju ändå skola imon, ja imon ( det är faktiskt söndag nu,cockoo) Borde sova nu..
Egentligen,men  får väl sova på bussen imon!..=)

Hinner nog inte skriva imon innan jag beger mig. Men när jag kommer hem ska det nog bli en liten update,med lite bilder möjligtvis..

Ååh jag kan bara säga nu att jag är nöjdare än Nöjd med denna vistelse hos bästaste systeryster och co.=)

           Puss&Godnatt

                                           image305
      Syrran fixade världens godaste fruktsallad kvällen till ära! =P

Kommentarer
Postat av: O R A N G E

svar; haha, tack! den är ju lite annorlunda, inte många som skriver om oranga saker;)=) sov gotttttt

2008-02-24 @ 00:31:57
URL: http://orangeapelsin.webblogg.se
Postat av: L I L L E N

du får sova gott, godnatt :)

2008-02-24 @ 00:46:50
URL: http://norrlandsflickaa.blogg.se
Postat av: Britt

svar; herregud, du skojar ?

du missar så mycket av att inte se det! , rekomenderar till 100000000% ,

2008-02-24 @ 12:41:59
URL: http://brittringart.blogg.se
Postat av: Lisa

svar: okey :)
men björn gustavsson är så himla rolig tycker jag! :)

ha det bra! :)

2008-02-24 @ 18:07:24
URL: http://lisaamandaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se