Fettisdag 5/2

HejHej!

En helt jävla vanlig tisdag.. Egentligen...Men egentligen inte...
Det var ju nationellt prov... 1 av 6 st avklarade.. Usch..
Svenska läsförståelse. Gick nog bra, svenska är ju utan att skryta mittt bästa ämne, men jag tycker att vi fick lite för lite tid, hade behövt en kvart mer om man säger så!..=P Aja..
Sedan direkt vidare till franskaprov, kände mig nästan halvdöd efteråt...

Klackade runt i mina fina, men ack så obekväma ankelboots- för första gången idag. 

                                       image236
Aouch...
Förstår mig egentligen inte på det här med klackskor, sjukt snyggt, finare hållning och allt det där..
Men snacka om att man plågar sina stackars fötter, smärta, är det värt det!?...Kanske en vanesak, inte vet jag,..

Men tacka vet jag ballerinas och flip-flops!.. Tycker inte att skor ska kännas...
Livet blir liite lättare, men kanske inte lika snyggt.. Men vad är viktigast!?..
Helst skulle jag nog gå runt barfota och visa mina (inte så snygga..,största komplexet..) fötter året om..
Fast kylan och allt jävla skit på marken stoppar mig.. Tyvärr..; P

Så, efter en lång och pärsig skoldan, utan sovmorgon tack vare NTP åkte jag in till gymmet.
Gick som varje tisdag på ett underbart skönt "Body-balance-pass"

Om man klagar på att man känner sig stressad, är stel, ovig, har dålig hålning eller tycker att man har dålig balans m.m,  Skulle jag utan tvekan rekomendera Body-balance.
Det ger verkligen resultat utan att vara för jobbigt och framförallt är det grymt avslappande och roligt!..

Nu så ska jag dra i duschen, om en halvtimme börjar ju det andra avsnittet av "Gossip Girl". =)
Till det får det nog bli en semla, det är ju trots allt fettisdagen!..
(Åh vi som har fastat såå mycket och såå länge ska ju nu unna oss en massa fett o gött så som semlor....) haha...

                      image241
   Om ni inte har käkat någon semla idag, så får ni en av mig här- varsågod!...; )
                 
                                    Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Karin

hehe tack

2008-02-06 @ 08:14:23
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Madeleine

Ah fyfanken vad gott!!!!! Nu langatr jag hem....eller kanske inte anda ;-)Puss pa dig och at en extra semla for mig med. svettig kram fran syster

2008-02-06 @ 12:34:05
URL: http://storalollipoppan.blogg.se
Postat av: Sarah

Kul att höra! :) Ha en bra kväll!

2008-02-06 @ 21:12:11
URL: http://www.sarahohrns.blogg.se
Postat av: farah

jag kommer aldrig kunna lära mig att gå i högklackat. skorna ser f.ö. assöta ut

2008-02-07 @ 12:53:38
URL: http://farii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se