I´ve done it! =)

Hej Hej!.

Mår lite bättre idag. Bara febern som håller mig matt, inget illamående eller så.
Börjar tro mer och mer att det var någon sorts matförgiftning som gjorde mig sjuk.
Den där varma räkostmackan som jag åt på vägen hem i bussen i söndags t.ex..?
Usch...:S

Aja, ska inte "plåga" er mer med att snacka om sjukdomar.
Har en roligare nyhet och det är att jag nyss, ( för cikus en timme sedan rättare sagt ) ringde till agenturen.
Tjejen jag snackade med var hur trevlig som helst och jag lyckades hålla en sansad och trevlig ton.=P

Eftersom jag blev upptäckt av en scout så kommer det inte ta så lång tid innan jag får svar om jag kommer med i agenturen eller inte efter att jag har skickat in mailet med uppgifter och bilder- bara 1- 1,5 vecka ungefär.

Gaah, så spännande! Så skönt att ha kommit ett steg på vägen nu!! =))
Men kommer nog vänta några dar innan jag tar bilderna och så ( vill ju bli riktigt frisk och fräch innan såklart..;) )
Kan fortfarande inte fatta det riktigt, men grymt skoj är det allt!..=) =)

image299
                  "kan inte få nog utav min lilla sötnos!..." =)


Ikväll blir det "Gossip Girl" & "I huvudet på Gynning"- Treflans.
Blir ingen skola imon heller, även ifall att jag känner mig helt kry- för vi har ändå bara friluftsdag vilket skulle innebära långpromenad och spinning ( Skulle inte tro det va!?..) Näe.

Men måste in en runda till stan- har utvecklingssamtal vid halv 5 (!?) och sedan har jag en tid på lassarettet.
Jippihoo-noo....

Nu så ska jag bege mig mot sängen igen, fortsätta att läsa i min bok
"Godnatt Mister Tom", har snaart läst ut den nu...

Ha en fortsatt bra dag! =)

En Puss på kinden får ni idag ♥
( eftersom jag förmodligen inte smittar!?..; )

Kommentarer
Postat av: anna

svar: ja jag älskar den bilden på crouch! riktigt härlig :)

tack! detsamma!

2008-02-26 @ 17:28:40
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: anna

svar: tack! detsamma:) har en riktig slapparkväll, så himla skönt :)

2008-02-26 @ 18:40:17
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Josiee

det förstår jag, vilken sötnos!

2008-02-26 @ 19:35:43
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se