Innan dagen är slut..

Har varken haft tid, eller har iaf inte velat ta tid åt att blogga idag.

Har ju njutit av sällskapet med min älskade syster & systerson!.
Började dagen ute i "vimlet" på ett ställe ( får ja skriva d Madde?..Alltså inte ärendet men platsen? ;) haha)..
Passa Theodor i väntrummet i 20 min, gick superbra. Världens snällaste och sötaste bebis är han, utan tvekan.

Sedan stack vi till Maxi, köpte på oss blöjor,frukt,glass och andra nödvändigheter så som nyaste numret av Solo..
Vi körde förbi lägenheten så sprang sis in med maten sedan åkte vi till Solna Centrum.

Käkade Sushi för andra gången i mitt liv.
Smakade ytterst lite från en buffé inne i Sthlm för kanske 3 år sedan.
Då tyckte jag att det smakade skit, men min smak har ju förändrats något otroligt de senaste åren så jag blev sugen på att smaka igen, åh idag tyckte jag att det var Supergott, verkligen!..
Tack sis för att Du har lärt mig att gilla sushi!.=)

TheoPehoponken var lite småkinkig, håller förmodligen på att få en ny tand, han biter tag i allt han ser i stort sätt, så som min arm och mitt knä...  Har fortfarande bitmärken från hans två små tänder i armen...
Haha, han är galen, åh vääärldens underbaraste. Hans skratt alltså!..Man dör...
Har något läckra bilder från idag också!..
Han är en riktig modell dessutom, posar och skiner upp så fort kameran kommer fram. ..

Ååh, ja, skulle kunna stanna uppe hela natten och skriva om min lilla systerson men klockan börjar bli mycket, resten av sällskapet har gått till kojs och jag ska snart göra detsamma.

Ska upp tidigt imon för att åka/gå in till Stockholm city, göra Drottninggatan osv. Härligt!.

Kvällen har bestått av kycklingtacos, jag har badat lillbubben och en massa snack/godiskäkande/massage med systeryster- världens bästa dessutom!..

Nu är jag så trött så trött, ska bege mig in på den lilla svart-vita toan...
Innan jag beger mig mot sängen.
Skönt att slippa gå ner i källan för att kissa som man fick göra här för några månader sedan!...

Så, I´m going to the loo - Tudelo!.. 

Godnatt!  ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

svar; det förstår jag :)

verkar som du har det roligt!

2008-02-22 @ 11:51:41
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se