Kalmarrevyn 2008.

Haha hej, kom nyss hem från stan. Jag och mammsi har ju varit och sett Kalmar revyn.
Satt på första raden, känns nästan som att man är med då , man blir helt rädd ibland och skådespelarnas spott när dom pratar som hektiskast får man ju på köpet.. Haha, men det var kuul. Som alltid, extra roligt var väl ändå "skämten/sången" om bloggare och ja all modern kommunikation som används till överdrift idag..;P
Men ååh skådespelarna är ju så goa, när man har sett dom år ut och år in känns det nästan som att man känner dom vilket gör det hela ännu roligare/komiskare..
Kan ju erkänna att jag fick kramp i käkarna, ett antal gånger, åh lite tinnitus varningar som den Gapskrattade tanten bakom framkallade...

Haha men det är väl sånt man får ta när man är ute i sista minuten o vill gå på revy...xP
        
            image247

Mår lite bättre nu, eller intalar mig det iallafall...
Ska strax käka lax och pressad potatis, sedan så får man väl bänka sig framför melodifestivalen, för det "ska" man väl bara se.. Hur underhållande/bra det är eller ej... Wellwell...
Vid halv tio ska jag o mamma kolla på "Grabben i graven bredvid" gillar verkligen den filmen, riktigt bra för att vara en svensk film !...=P
Ska ni titta på melodifestivalen ikväll eller har ni bättre för er!?.

Hoppas ni har haft en bra dag!.. Vi hörs =)

       Puss & Godkväll ♥

Kommentarer
Postat av: Olessia

hoppas du får en nice kväll :D

2008-02-09 @ 20:49:21
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se