Lördag 9/2

Hej, Godmorgon, God eftermiddag- välj den hälsningsfras som passar dig bäst!..;)

Hur är läget en dag som denna då?
En lördag i början av Januari ( ja för man kan väl ändå kalla det för början fortfarande?!..)
Solen skiner från och till, vindstilla, 10 plusgrader utanför fönstret, lite vår i luften kanske?
Jag vet inte riktigt, för jag har inte gått utanför dörren än.

Halsen är fortfarande öm, näsan kliar och rinner, vaknade vid 10-tiden, med helt igentäppt näsa.
 ( Tack kära gode gud ( eller ngn annan ) för Nässpray alltså!.. )

Huvudet är tungt som en elefantbebis idag också... Seg & inte så kry alltså.
Men jag ska inte klaga eftersom det var så länge sedan jag var sjuk sist!...
Så japp. Ska fräscha upp mig lite om någon timme ( snart ), ta mig en huvudvärkstablett och framåt eftermiddagen drar jag och mamma in till stan, ska ju gå på Kalmar revyn, sista föreställningen.
Har gått på den varje år nästan sedan jag var liten, så ser det som en tradition..
Det "värsta" är att vi ska sitta på första raden, precis som förra året.. Åh jag gillar inte det, för dom "håller alltid på" med dom som sitter på första raden, tar upp dom på scenen osv plus att man får lättare nackspärr...
 Men vi fick ju tag på dom sista biljetterna så.. Ja, blir nog kul!..=P

Har förälskat mig i den här mobilen
, många som har den ( t.ex min kära Hilda ) i en annan färg då, den verkar bra + att jag verkligen är i STORT behov av en ny mobil och ett + är ju att den är Rosa såklart!..=P

Mammsi säger dock att jag får vänta till födelsedagen.. xP ( 27:e april.. ) yäyä, bra att ha ngt att längta efter..

           image246

Ååh, den är så fin!  =)

          Måste dra nu!..

Hoppas ni får en fin dag!      Kramhej

Kommentarer
Postat av: E L L E

Mobilen är supersnygg!!
Titta gärna in på min blogg och skriv något sött

2008-02-09 @ 14:36:08
URL: http://ellesapelle.blogg.se
Postat av: sara

mobilen är snygg. Men du, början av JANUARI är det väl endå inte? xD

2008-02-09 @ 14:59:24
URL: http://www.saaaaaraa.blogg.se
Postat av: My

den mobilen är snygg :)

2008-02-09 @ 15:57:26
URL: http://sweetie87.blogg.se
Postat av: Madeleine

Jag valjer gokvall ;-). Blaa att du ar sjuk. Hoppas du kryar pa dig snabbt. Det var en snygg mobil. Halsa mamma att jag kan onska mig en likadan, hihi. Vi ar ju vana vid att ha lika.

2008-02-09 @ 16:36:18
URL: http://storalollipoppan.blogg.se
Postat av: hilda

den e go den fonen ;)

2008-02-09 @ 16:37:00
URL: http://cangemark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se