Måndag,måndag..Vad ska man säga?

Hejsan hejsan!..
Tråkig måndag i skolan, som vanligt.
Inget märkvärdigt eller roligt alls som hänt idag.
Men jag stod ut med tankarna inställda på att det snart är sportlov och sedan påsklov inom en snar framtid..

sportlovet ( nästa onsdagskväll rättare sagt ) tar jag flyget till Stockholm, ska sedan tillbringa fyra dagar där hos syrran och hennes lilla familj. Blir ju självklart en hel del shopping och sånt, mest mysa runt.=)

Åh på påsklovet drar vi till Sälen, brossan jobbar ju som skidlärare där i Stöten, har inte åkt skidor på två år, så längtar efter att få fara i backarna igen!...=)

Ja, för halledasanadejsana vilken tur att jag har något att se fram emot, lättare att hålla skenet uppe då.
Skolan é jobbig, folket är jobbigt och jag är trött!....
På typ allt och alla..Åh sömnigt trött med för den delen, åh förkylt trött...(huvudvärk)

Tack vare alvedonen som jag fick av Sara (tack!)stod jag ändå ut hela dagen, fick lite överskottsenergi på slutet tom (på matten), som vanligt..
Jag blir antigen konstig, fjollig eller småtaskig/tjurig när jag är trött, men det står ja för!...;P

Väl här hemma i bonnabyn så stannade bussen i svängen som gör det närmare för alla.. ( tack vare mig,)..
Gick sedan in i affären och köpte tre döskallar, farligt goda , ..Särskilt när man är hungrig..=P

             image253

Lite franskagrammatik tills imonbitti (Zzz) annars blir det en lugn & slapp kväll!.
Sovmorgon imon, guttans gutt såklart!

            Hoppas att  ni har överlevt ännu en måndag! Om inte, R.I.P!.. ( xD )

                                      Puss&Hej
              

         

Kommentarer
Postat av: hilda

haha låter som en helt normal måndag?!;)

2008-02-12 @ 09:38:22
URL: http://cangemark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se