Yoga&Core.

Åååh,"The Holiday" var helt klart en av dom sötaste filmer jag sett!!..
Om du inte har sett den så rekomenderar jag den, verkligen!. =)

Nu så ska jag byta om till träningskläder så ska jag och mamma snart in till gymmet.
Ska för första gången gå på "Yoga"- har ju gått på "Body Balance" som är en blandning av Yoga och lite andra träningsformer en massa gånger så helt nytt blir det ju inte men ändå!..
Efteråt så ska jag gå på ett "Core-pass" också, träna mage & rygg- sypper för hållningen!..=P

Ska bli så härligt eftersom det inte har blivit så mycket träning tack vare att jag har varit förkyld den här veckan...

                    image199

Ha en fortsatt fin dag. Kram♥

Kommentarer
Postat av: E L L E

The Holiday är väldigt bra, jag såg den på premiären haha!
Titta gärna in på min blogg och skriv något fint:)
Många kramar/Elle

2008-02-17 @ 14:55:54
URL: http://ellesapelle.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

jag har den!

2008-02-17 @ 17:31:04
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se