En äkta slöndag.

Hej eller Godmorgon.. Är så jäkla seg så det finns inte.
Först Nu så orkade jag resa mig upp från datorstolen för att göra i ordning en tallrik havregrynsgröt, eftersom jag inte ätit någon frukost än och är såå hungrig!...
Sov till halv 11-11 ungefär, mamma kunde inte låta bli att väcka mig som vanligt.. Baah..
Låt mig sova tills jag vaknar nån jäkla gång!..;S

Aja, pallrade mig upp, tog på mig min morgonrock och satte mig här vid datorn- har suttit här sedan dess.
Datorn sköter sig nämligen idag * Peppar,Peppar, ta i trä!.*  =P

Har inga planer för dagen, är för trött för att orka tänka...Somnade fan vid 3, halv 4 inatt...
Inte så bra men tanke på att skolan börjar snart igen, så måste jag ju börja komma in i "rätt banor" igen...

I morgon har vi studiedag så vi börjar på tisdag
-
 men det verkar som att de flesta i Sverige börjar imon,inte sant!?.


Aja,
nu plingade micron, gröten is done. Åh jag Måste äta!...

Hörs senare, Ha det bäst!!

                       Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

börjar också på tisdag =)

2008-01-06 @ 19:15:19
URL: http://helenascity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se