Fredag-

Godmorgon... Sov till 11 idag- mamma väckte mig med sitt
 " Du sover bara längre & längre för varje dag som går..." 
Äsch, 11 tycker inte jag är så länge, inte på lov!...
Aja,har sovit gooott.. Hoppas ni också har gjort det!?..=P

Snön yr och vinden viner utanför föntrerna så idag har jag bestämt mig för att bara hålla mig inomhus!.
Städning av rummet, rensning i garderoben, film-tittande och lite annat "inomhusfix" står på schemat...

Min älskade Sara är på sin farfars begravning idag
- vill bara säga att jag tänker på dig gumman! <3

Hoppas ni får en bra Fredag! Som jag sa igår- försök att hålla er inne!.. 
Många olyckor som sker på vägarna i detta busväder känns verkligen onödiga..

Tänk dig att du åker ut bara för att du "måste" ha godis eller cigg eller någonting..
Åh sedan slirar du , krockar och dör- var fanns meningen?!...

Aja, detta var bara ett dåligt exempel men jag tror ni fattar?..

Hade btw besöksrekord här i bloggen igår- närmare 60 unika besökare!!
* Applåd * , Jättekul ju- stort framsteg för min del!!  = ) 
Men en sak undrar jag över- på t.ex topbloglist så står det att jag hade 107 unika besökare
- varför står det olika här och där !?.. 

                      Kramar

Kommentarer
Postat av: sanna

Roligt med besöks rekord:D

2008-01-04 @ 16:29:28
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Karin

tack:) jag är supernöjd jag också!
ha en fin kväll!

2008-01-04 @ 18:01:29
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: sofie

svar: haha okej, tack snälla för kommentaren och tipsen! =) många som säger att man blir lugn av te..visst inte om det faktiskt:/ men jag måste helt klart smaka grönt och rött te:D många som har "rekommenderat" det.

2008-01-04 @ 21:29:02
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se