Fredag 25/1- Vad gör jag hemma då?

Godmorgon!..

Klockan är kvart över åtta, mina klasskompisar springer runt i gympasalen som bäst nu..
De börjar nog bli lite varma vid det här laget?....

Själv sitter jag här, nyvaken, fortfarande iklädd pyjamas. Jag och mamma ska precis äta frukost.
Himlen är rosa utanför fönstret och jag är pigg & glad...
Men vad sjutton gör jag hemma, egentligen?... 
Hmm, det kan ni allt klura över, jag kan iaf säga att jag Inte skolkar och Inte är sjuk!.. ; )

Ska ta en buss 09:10....
Hemkunskap,lunch & Engelska står på schemat för min del..
Sedan drar jag till mammas jobb och sen så åker vi till gymmet och tränar...

Hoppas ni får en fin dag!!   ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se