Lördag 12/1.

Godmorgon.. Eller jaa, God eftermiddag!...


                                    image200

Jag och mamma hade ju som jag skrev i förra inlägget tänkt att åka till gymmet idag på morgonen för att gå på ett "Body Balance-pass" som började klockan 10..Ställde klockan på 8 men somnade såklart om..
Så kom mamma in till mig vid 9 och undrade hur vi skulle göra..
Men jag var så trött så jag kände mig inte alls sugen så vi struntade i det!..


Låg i sängen och kollade på tv till halv 11 ungefär innan jag gick upp och fixade havregrynsgröt & té.
Sedan låg jag och kollade på lite "Scubs-avsnitt" och så har jag hjälpt mamma att "ta bort julen"...

Lite sorgligt men också skönt att bli av med allt som har med julen att göra...
Fast adventsljusstakarna hade gärna fått lysa upp i fönsterna ett tag till för min del,så fint ju i dessa möörka tider!.

Näe nu så ska jag gå och byta om till träningskläder, så blir det en runda till gymmet snart..
Blir nog bara löpbandet & styrketräning för min del. Sedan så ska vi nog sola & basta/duscha efteråt!..=)

       Hoppas ni får en jättebra Lördag!  Vi hörs.

                 Hugs♥

Kommentarer
Postat av: Karin

aa 100 kr:)

2008-01-12 @ 13:01:31
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se