"Nostalginatt"...


Har precis suttit och kollat på gamla videofilmer tillsammans med mammsi.
Allt ifrån när jag var 2 månader tills jag var 2 år..
Nostalgi,Nostalgi
åååh man blir ju såå nostalgisk och jag önskar bara att jag kunde åka tillbaka i tiden!...=P

Det kan man ju inte tyvärr, men sjukt kul att mina föräldrar filmade så mycket när jag var liten!..

Var ute och gick en promenix i slasken tidigare ikväll med Sara.
Var ashyper-  vart för "lugn" & tyst dom senaste dagarna/veckorna antagligen..
Haha. Så jag babblade o sjöng o höll på, har gått som "Charlie Chapplin" en hel del idag efter att jag såg en sväng på det hos mormor tidigare idag.. Haha.. Stackars Sara...=P Blev blöööt om fossingarna också..
Tog helt fel skor!..=/

Men men, var uppe hos mormor tidigare som sagt och tryckte i mej en jävla massa kakor så en promnad kändes bra .
Efter det så gick vi  hem till mej en sväng, käkade fruktsallad och drack "varm choklad" som jag fick i julklapp, bestod av chokalpraliner som man la i het mjölk, lite roligt att prova på något nytt men måste nog erkänna att inget slåt gamla hederliga "Oboy", dricker väldigt sällan Oboy o sånt shit.. Men ändå!..Gott ibland!..


Sedan blev jag och mammsen nostalgiska som sagt... Åh det är härligt!..
Så jäkla snälla mina storasyskon var emot deras lilla lillasyster ( mej ) alltså, helt sjukt!..
Synd att dom bor så låångt borta nu för tiden annars skulle jag vilja gå och krama om dom o säga "tack" för allt dom lärde mig och allt dom gjorde för mig och så... =P  
Sedan blir jag lite ledsen när jag får se morfar & gammelfarmor som är döda sedan länge och som jag inte har några minnen av direkt!...Men träffat dom det har jag ju...Kul att få höra deras röster och så...
Synd att man inte minns, synd att man inte kan träffa dom nu..Skulle ju ha velat lära känna dom!..


Näe nu så ska jag ta mig en kopp grönt "hallonté" sedan måste jag gå och dejta kudden..
Hur fan ska jag ta mig upp på tisdag annars!?.. Ska nog gå upp liite tidigare imon också...

                Well,well..
Nu så säger jag Godnatt, godnatt & Sov sötast!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se