Onsdag- 23/1- No more inside war...

Tiden går ojojoj, snart är det helg igen, snart är januari slut!...
Tiden traskar på i ett fasligt tempo, det går fortare och fortare för var år som går
-men det är väl ingen nyhet direkt va?..

Har varit en trött men helt okej dag.
Kort skoldag- kemi,bild,sv,mat,matte & fördjupning..(slutade fem över två)
I fördjupningen så har jag, Sara & Emma valt "Friluftsliv"- haha, ..
Vi kände för att välja en kurs där man får lämna skolbänkarna lite, så ja, det blir nog bra..
Vi ska ut i skogen, bygga flottar, sova i vindskydd, vandra, paddla kanot med mera....
Åh sen så är vi lediga typ fem onsdagar då de andra får ha lektion..
Bättre än fördjupning i Sv, Eng, Fysik m.m iallafall. va?!..=P

Tog bussen till Norrgård efter skolan- gick i kylan till mammas (och pappas) jobb..
Mamma bjöd på nybakade semlor och så satt jag vid "min" dator, skickade in min ansökan till gymnasiet, så japp nu finns det "ingen" återvändo... Läskigt men samtidigt skönt!..
har börjar intala mig själv att gymnasiet kommer bli roligt, som en ny start.
Jag säger att jag inte vill börja gymnasiet, för att slippa känna rädslan& nervositeten över att lämna det trygga för att gå vidare till något nytt...
Jag har bestämt mig för att inte vara rädd något mer, utan bara se framåt, tänka positivt och förstå att det inte tjänar något till att vara rädd!..
Det är ju inte så farligt, och vad fasen skulle jag göra om jag inte gick gymnasiet!?...
Livet består av nya saker heela tiden, lite läskigt i början kanske, för att man är ovan, men man vänjer sig foort och livet vorre bra tråkigt utan förändringar, eller hur!?.. Jag hatar att jag ska vara så himla osäker hela tiden..
Osäkerheten och rädslan måste bort, bort, bort- för vad behöver jag frukta egentligen!?..
 
Så såhär ser mina val ut...

1: Samhäll/Media.
2: Samhäll/Samhäll
3: Media
4: Handel & Adminstration


Tror inte att det är någon "risk" att jag får mina sista val men iallafall..

Det känns bra nu!...Faktiskt...Nu är det bara den långa väntan kvar...Om man kommer in på sitt förstaval...
Får vänta ända till den 4:e juli!...;(

Ska käka lite mat nu... Sen blir det väl tv:n och det vanliga..
Trött som en gnu,har jag vart hela dan!..

Ha en fin kväll. ♥

Kommentarer
Postat av: atena

ja, snart helg! (L)(L) hah

2008-01-23 @ 17:29:18
URL: http://jiggy.blogg.se
Postat av: emilia

juste, ska också söka till gymnasiet, får nog ta och göra det i helgen eller något :p
ha en bra kväll!:)

2008-01-23 @ 20:22:16
URL: http://millisson.blogg.se
Postat av: sara

en väldans snögg visningsbild hörru :D

2008-01-23 @ 20:34:39
URL: http://saaaaaraa.blogg.se
Postat av: Madeleine

Blev det samhäll/samhäll i andra hand ???!! Hoppas du kommer in på ditt förstaval!!!! Det skulle passa dig perfekt. Snyggingbild du bytt till =)

2008-01-23 @ 21:52:49
URL: http://storalollipoppan.blogg.se
Postat av: Madeleine

Hihihi, kan man få beställa en hemmabygd flotte till sommaren. Skoj att du valde just friluftsliv.

2008-01-23 @ 22:00:16
Postat av: emilia

svar: jag är nästan 100 procent säker på mitt val, blir troligen natur/natur ;)

2008-01-23 @ 22:24:50
URL: http://millisson.blogg.se
Postat av: emilia

det samma, ha en jättebra kväll!:)

2008-01-24 @ 20:26:13
URL: http://millisson.blogg.se
Postat av: Anonym

Lite roligt, jag kommer antagligen också välja samma som dina 3 första val.. men har inte bestämt mig än. Svårt val.. Jag förstår din nervositet för jag är i samma situation! Känns som valet påverkar hela sin framtid ... ! ;)

2008-01-24 @ 21:37:48
URL: http://ingram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se