Onsdag. Prov&Sjukhusbesök- yey

Hejsan Hejsaan!..
Hoppas att ni har haft/har en bra dag!..
Själva skoldagen vart lite hektiskt men kort idag- slutade vid halv ett.

Hade So-prov, Islam. Kändes sådär innan alltså, skulle nog ha velat ha liite längre tid på mig att plugga men..
Gick ändå bra!?...=P Grymt skönt att det är över iallafall, lättnad om något...

Sedan tog jag 411:an tillsammans med Hilda till " Giraffen ", båda skulle till sina mammors jobb ;) 

Kom hit för sissodär 40 minuter sedan, har käkat lite nötter & en macka sedan dess...
Ska snart lämna stället igen.

För vid klockan halv tre så har jag tid på sjukhuset, farbror doktorn/ tant sjuksköterska ska sno några rör blod av mig..;(
Antar att en del människor skulle vara grymt nervösa i mitt ställe just nu, men om sanningen ska fram så berör det inte mig det minsta, har aldrig gjort.
Jag har varken sprut- eller sjukhusrädsla- jag är nästan tvärt emot.
Har aldrig tyckt att det är obehagligt eller gör ont att ta spruta/blodprov.
Åh ( ja kalla mig konstig..) men jag tycker nästan att sjukhus är lite mysiga
, jag gillar faktiskt atmosfären där inne..

                                image209
         
Många förknippar nog sjukhus med döden, sjuka människor som lider, en själv som lider, smärta, ångest osv..
Jag vet egentligen inte varför jag inte gör det men för det första så har jag jäkligt hög smärttröskel, har även varit på sjukhus en hel del efter att jag drabbats av en "okänd sjukdom" som dom inte hittade svaret på på över ett år..

Åh sedan så förknippar jag också sjukhus med glädje över alla människor som får åka därifrån med lättnad över att dom äntligen är friskförklarade, provsvar som visat sig vara positiva, släktningar & vänner som kommer och hälsar på med presenter, fikor i caféterian, stolta föräldrar som lämnar stället med en ny liten familjemedlem osv.
 Som sagt, kalla mig konstig men jag Gillar sjukhus!. Åh inte bara för att dom gör en frisk och räddar liv!...

        Måste dra nu,   Ha det så bra, Puss&Hej.♥  

Kommentarer
Postat av: lovisa

nej gud vad fubbit, ja skulle också vilja dra till thailand, bara åka ifrån kalla sverige :) men det blir väl våran tur snart ändå får vi hoppas :p:)

2008-01-16 @ 15:02:31
URL: http://lgunnar.blogg.se
Postat av: tilda

jag gillar inte sjukhus riktigt :P

2008-01-16 @ 16:09:11
URL: http://aouch.blogg.se
Postat av: LISA

Det är ju faktiskt sant det du skriver :)

2008-01-16 @ 17:44:34
URL: http://lisaplace.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se