På Ölalaland...

Hejsan Hoppsan!.
Blev ingen träning idag..
Dels för att min roliga luffarvecka hade sin början idag = magont och lillamåeende..
Och dels för att mamma hade ont i ryggen & huvudet..

Så efter att vi fikat hemmagjorda semlor med mormro så drog vi iväg i solskenet, till Öland.
Tog määngder med fina kort, det är ju alltid mycket roligare att fota när det är soligt!

Vi svängde såklart av vid Ölands Köpstad
Shoppning mår man aldrig för dåligt för!..
Gick runt i lite affärer, hittade banne mig något fynd i varje affär!..
På skoaffären som hade väärsta utförsäljningen hittade jag ett par jättesnygga dojs!.. I like them a lot!
( Bild kommer )

Köpte också en svart, lite annorlunda klänning/tunika, en midjekort satinjacka, ett par stickade mysiga tumvantar, och en skitball nitklocka.. Vi var inte där inne mer än i en timme- max..
Åh jag hittade meer som jag ville ha till våren, såklart.. Men jag fick bärga mig lite...
Sjukt fyndiga och snygga fynd gjorde jag iallafall..
Det gör en glad,glad, glad!.. =)

Sedan blev det en sväng till Ö&B innan dom stängde vid klockan fem. Fotade ännu mer på vägen dit, och en hel del på vägen hem, i skymningen.
Mamma körde en väg som hade extra vacker utsikt, för min skull, så jag kunde fota..=P
Åh jag älskar att fotografera och jag längtar såå tills jag börjar gymnasiet och man får ha lektioner som går ut på att fota!..
Om jag nu kommer in på mitt förstaval vill säga...
                  image223
                 image224
                                              
             image228
             image229
             image230
             image231
             image232

Nu så har vi varit hemma ett bra tag, jag mår skitkonstigt, får typ svimmningskänslor och frysatacker, titt som tätt..
Hoppas det går över snart, jag brukar inte må så här när jag har "ni-vet-vad".. ; )

Men men, jag överlever!..I´m a strooong girl. Yo! ^^,

 Ska dra i duschen nu!..Sedan måste det bli lite fysikplugg.
Tyvärr- hatar fysik men vad ska man göra..
Inte lyssna på  mormor iallafall " Usch, jag skulle aldrig orka lära mig sådant här.."
"Åh sånt här behöver man ju inte kunna"  " Åh gud vad mycket onödigt dom ska lära sig" osv..
.. Hoho, bara för att hon bara behövde gå 6 år i skolan... ; )

Ha en najs kväll iallafall!..  Hoppas ni känner er laddade inför en ny skol- jobbvecka nu!...^^,

Kommentarer
Postat av: Anonym

detsamma!

2008-01-27 @ 20:59:04
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Karin

haha vet jag ju inte än:p

2008-01-27 @ 21:54:56
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Karin

allt hittills verkar superbra:) men har ju det viktigaste kvar att utforska haha jobbet

2008-01-27 @ 22:09:39
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: emilia

vilka fina kort :)
ha det bäst!:)

2008-01-28 @ 13:15:25
URL: http://millisson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se