Söndag 13/1

Gömörrön!    
Har varit vaken i sissodär en timme nu...
Kom hem från gymmet igårkväll vid halv 7 ungefär, både jag och mamma kände oss som nya människor.
Nytränade,nysolade,nyduscha & nybastade,  ni hör ju bara!..
Efter den goda måltiden som innehöll nyttig fullkornspasta & tonfisksröra så var vi fulländade!... ; )


Morbror kom på besök en runda.
Resten av kvällen satt jag som fastklistrad framför "The Sims"- gjorde Desperate Housewives familjerna,
-'Roligt!..=P   Satt där tills klockan var närmare halv 2.. Trött som en gnu  var jag då..
Orkade knappt resa mig upp så jag övervägde nästan mellan att gå o lägga mig eller sitta där hela natten....
Beslutade mig iallafall för att sova...Tillslut...=P

Vid kvart över tre så har vi bokat biobiljetter till filmen "Arn"
- hoppas att den är bra men som vi brukar säga i vilket fall så är det ju en svensk film som man bör ha sett?!
- känns det som iallafall......
Eller, är den bra!?!...

     Hoppas ni får en fin Söndag!..


Min ska innehålla en hel del "islam-pluggande" också har jag minsann bestämt, Yey (NEJ)....

  
                     KramHej

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

detsamma!

2008-01-13 @ 14:01:34
URL: http://helenascity.blogg.se
Postat av: T`

Härligt med att gymma och dylikt :D som ny som du förklarar :D

2008-01-13 @ 15:07:23
URL: http://ainariel.blogg.se
Postat av: ICKA

åh vad härligt med träning :)

2008-01-13 @ 17:03:20
URL: http://icka.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se